Audi/VW
Pasikartojantys gedimai
A4 ir Passat B5 (ypač iki 2001 m.) modelius kamuoja nepatvari priekinė pakaba. TDI varikliuose genda oro srauto matuokliai. Nepatvarios “Multitronic” greičių dėžės – labai brangus jų remontas. Genda variklių elektronika, nepatvarūs skirstymo dirželiai, ypač turbodyzelių TDI.
TUV apžvalga
Dauguma Audi modelių ataskaitose užima aukštas vietas. Išimtis – A6. Geriausi dvejų ir trejų metų senumo A3, A4 ir A8 modeliai – jie užima vietas antrame ir trečiame dešimtuke. Blogesni VW modeliai. Lupo įsitaiso apie vidurį (išskyrus pačių naujausių automobilių amžiaus kategoriją). Panašiai įvertintas New Beetle. Blogiausiai įvertintas Sharan, užimantis TUV ataskaitų paskutines vietas.
Serviso akcijos
Audi: šalintas sankabos gedimas (2003–2004 m. A3 su 2.0 TDI varikliu – apie 70 tūkst. egzempliorių); blogai veikė vairuotojo oro pagalvė (2002–2004 m. A8 – apie 36 tūkst. vnt.); Volkswagen: nuo papildomo oro šildytuvo blogai sumontuotas akumuliatoriaus “masės” kabelis, nutrūko alyvos aušintuvo laikiklis, dėl to galėjo tekėti alyva (2005– 2007 m. Passat, varomi TDI variklių), trūkinėjantys aukštos įtampos laidai (2005–2007 m. 2.0 TFSI), blogas sankabos mechanizmas 2005 m. Passat 2.0 TDI), vairo sistema ir pakaba (Passat B6), blogai sumontuotos turbinos (2003–2004 m. Sharan 1.9 TDI/130 AG).
BMW
Pasikartojantys gedimai
Blogai veikianti turbodyzelio 3.0 maitinimo sistema (įpurškimo siurblys, purkštukai), nepatvari pakaba (amortizatoriai, svirtys, E46 modelyje prastai sutvirtintos sijos), genda kompiuterio elektronika.
TUV apžvalga
Visų modelių reikėtų ieškoti žemiau nei per vidurį. Iš visų silpniausia – “trečiuko” serija.
Serviso akcijos
Keistas blogas generatoriaus tvirtinimo varžtas (pirmos ir trečios serijos mašinų, varomų 4 cilindrų dyzelinių motorų, pagamintų iki 2005 m. kovo). Taisyti blogai veikiantys galiniai amortizatoriai (2006 m. pradžios penktos, šeštos ir septintos serijos modeliai).
Citroen
Pasikartojantys gedimai
Rūpesčiai dėl daugiafunkcės instaliacijos veikimo, automobiliuose su HDI varikliais nepatvarūs dirželio guoliai, nesandarūs ABS ir ESP sujungimai, galintys sukelti gaisrą. Genda įpurškimo sistema, XM modelyje – nepatvari hidropneumatinė pakaba.
TUV apžvalga
Citroen modeliai, atvykę į privalomas technines apžiūras, pasirodo prastai. Tą rodo vietos, kurias užima Saxo ir Berlingo, kurių reikėtų ieškoti antroje sąrašo pusėje. Išimtis – C3 (aukšta 20 vieta tarp ketverių ir penkerių metų senumo mašinų). Xantia užima vietą, esančią irgi aukščiau nei sąrašo viduriukas. Xsara kuo senesnė, tuo blogesnė.
Serviso akcijos
Taisyti nesandarūs ABS ir ESP blokai, dėl ko gali kilti gaisras (C4, pagaminti tarp 2005 m. rugsėjo ir 2006 m. spalio, taip pat ESP turinčios modifikacijos, gaminamos iki 2006 m. spalio; akcija pasinaudojo 1608 C4 modelių savininkai ir 1206 ESP turinčių C4 modelių vairuotojai). Genda stabdžių stiprintuvas (2000 m. modeliai Saxo, Xsara ir Berlingo).
Fiat
Pasikartojantys gedimai
Standartiškai silpna elektronika – pagrindinio kompiuterio, variklio ir šviesų valdymo, mažo tūrio varikliai (pvz., 1.0) vairuotojus kankina uždegimo sistemos gedimais. Nepatvarūs degalų siurbliai, genda sankaba (pirmų gamybos metų Panda), varikliai sunaudoja per daug alyvos.
TUV apžvalga
Fiat rodikliai čia nėra geri. Ir Seicento, Stilo, Bravo/Brava, Punto, ir Doblo nepriklausomai nuo amžiaus užima vietas ataskaitos pabaigoje.
Serviso akcijos
Susirūpinta variklio izoliacijos užsidegimo rizika (Multipla 1.9 JTD), dėl starterio kilusios problemos, per didelė išmetamųjų dujų emisija, variklis įsibėgėdamas dūsta, gedimai nesvetimi ir stabdžių stiprintuvui (2002–2004 m. Ulysse 2.0 ir 2.2 JTD). Gali nutrūkti priekinės pakabos spyruoklė (2001–2006 m. Stilo), blogas degalų padavimo vamzdelis (Panda Multijet), problemos dėl vožtuvų (2001– 2005 m. Ducato 2.0 JTD), nesandarios ABS jungtys – gali nusitrinti ir kilti gaisras (2003–2006 m. Panda). Per greitai susidėvi alkūninio veleno guolis (2005–2006 m.: Panda, Punto, Grande Punto, Idea, Stilo su 1.1, 1.2 ir 1.4 varikliais.
Ford
Pasikartojantys gedimai
Genda įpurškimo siurbliai, dyzelinių TDCi purkštukai jautrūs dyzelino kokybei (su “Common Rail” sistema). Korozijos kamuoja Focus, Mondeo ir vis dažniau Fusion, ypač rūdija durų kraštai, bagažinės dangtis ir duslintuvas.
TUV apžvalga
Blogiausi Ford modeliai yra Galaxy ir Ka – abu automobiliai užima paskutines palyginimų ataskaitų vietas. Akivaizdžiai geresni yra Focus (geriausia 35 vieta) ir Mondeo (54).
Serviso akcijos
Susirūpinta generatoriaus reguliatoriumi (1999 m. Focus), genda oro pagalvės daviklis (2000 m. Focus), brokuotas 1.8 ir 2.0 variklių alyvos pylimo kamštis (2000 m. Focus ir Mondeo). Nesandarus degalų grįžtamasis vamzdelis (2004–2005 m. Fiesta, Focus, Focus ir Focus C-Max 1.6 TDCi), bloga variklio skirstymo sistema.
Honda
Pasikartojantys gedimai
Honda retai rimtai genda, bet pasitaiko pavarų dėžės darbo sutrikimų, be to, kartais girgžda vairo sistema (Civic VII) ar rasoja žibintai. Dar būdinga galinių sparnų korozija (dešimtojo dešimtmečio pabaigos Civic ir Accord). Rūdžių atsiranda aplink dekoratyvinę plokštelę ant bagažinės dangčio (Civic VII iki atnaujinimo) bei ant dabartinio Accord bagažinės dangčio.
TUV apžvalga
Honda modeliai labai gerai pasirodė TUV ataskaitose. Geriausias Jazz (penkta vieta tarp dvejų ir trejų metų senumo automobilių). Su Accord būna visaip. Sprendžiant iš aptariamų trijų amžiaus kategorijų atstovų, šis modelis užėmė 64 vietą tarp dvejų ir trejų metų automobilių, 16 vietą tarp ketverių ir penkerių metų senumo automobilių ir vėlgi 16 vietą tarp šešerių ir septynerių metų senumo mašinų. Civic yra stabilesnis – trečias, ketvirtas ir penktas dešimtukas, nepriklausomai nuo amžiaus kategorijos. Blogiausia jo vieta yra 45, o geriausia – 22.
Serviso akcijos
Akcija buvo skelbta dėl trumpo jungimosi starteryje pavojaus (2001 m. Civic), dėl kondicionieriaus kompresoriaus maitinimo laido (1998 m. Accord), degalų siurblio maitinimo daviklio gedimo kuro sistemoje.
Mazda
Pasikartojantys gedimai
Pagrindinis trūkumas, su kuriuo susiduria Mazda savininkai, – korozija (ji neaplenkia ir naujų automobilių, pvz., Mazda 6). Variklis sudegina daug alyvos.
TUV apžvalga
Puikius įvertinimus renka MX-5.
Serviso akcijos
Remontuota skirstymo sistema (1998 ir 2001 m.).
Mercedes
Pasikartojantys gedimai
Rūpesčių pridaro pakaba, korozija, gendanti elektronika – dažniausiai kompiuterio valdymo įrenginiai. Genda įpurškimo sistema bei naujesnių CDI turbodyzelių variklių darbo valdymo sistemos, taip pat automatinės greičio dėžės (naujų modelių).
TUV apžvalga
Populiarūs pastarųjų metų Mercedes modeliai atvykę į techninę apžiūrą ne per geriausiai pasirodė. Tarp dvejų ir trejų metų automobilių C klasė užėmė 95 vietą, E klasė – 76, o ML – tik 106 vietą.
Serviso akcijos
Taisyti pakabos sistemos ir ABS trūkumai (S klasė – W220 ir CL – W215), nutrūkdavo degalų tiekimas, akcija skelbta ir dėl blogai pagamintų saugiklių bei relės modulių.
Nissan
Pasikartojantys gedimai
Trumpai laiko priekinės pakabos viršutinės ašies svirtis (dešimtojo dešimtmečio pabaigos Primera), bėdos dėl dyzelinių variklių dCi turbokompresorių. Kėbulo ir variklio kameros korozija dažniausiai kamuoja Almera.
TUV apžvalga
Micra užima 38 vietą tarp jauniausios amžiaus kategorijos atstovų, 74 vietą tarp ketverių ir penkerių metų automobilių ir 72 vietą tarp 6 ir 7 metų automobilių. Almera atitinkamai 27, 31 ir 16.
Opel
Pasikartojantys gedimai
Stringa valdymo elektronika, nepatvari pakaba (ypač Vectra B), streikuoja variklio mazgai (pvz., vandens siurblys), genda įpurškimo sistema (1.7 CDTi variklių), greitai rūdija išmetamoji sistema. Nepatvarūs lambda zondai (ypač 1.4 ir 1.6 variklių). Buvo atvejų, kai trūkinėjo skirstymo dirželis (dešimtojo dešimtmečio pabaigos modeliai – 1.7 turbodyzelis ir benzininis 1.6 16V variklis).
TUV apžvalga
Agila ir Corsa užima vietas penktame dešimtuke, o Astra – šeštame. Tik vidutiniškai pasirodė ir Vectra B, ir C. Opel modelių lyderis tarp dvejų ir trejų metų senumo automobilių tapo Meriva – devintoji vieta. Bet pagal TUV apžvalgas labai prastai pasirodė Zafira bei Omega.
Serviso akcijos
Susirūpinta priekinio stiklo šildymo purkštukais (2004–2006 m. Vectra C ir Signum), blogu rankinio stabdžio troseliu, netaisyklingai sumontuotomis metalinėmis ir guminėmis movomis (2007 m. Corsa D), nepatvariais galinio rato stebulės guoliais (2006 m. Vectra C ir Signum), netaisyklingai sumontuota priekinio rato apatine ašimi (2005–2006 m. Astra).
Renault
Pasikartojantys gedimai
Nepatikima degalų įpurškimo sistema ir dCi dyzelių turbokompresoriai. Nervina dėl vidaus elektroninių įrenginių, pvz., gendančio elektroninio raktelio, kylančios bėdos. Greitai susidėvi priekinė pakaba, o esant didesnei ridai – ir vairo sistema (Megane ir Laguna), genda uždegimo ritės (1.4 ir 1.6 varikliai), galinė pakaba (Megane II), trūkinėja spyruoklės (Clio II).
TUV apžvalga
Ar tai mažyliai, ar kompaktai, ar vidutinės klasės atstovai – tarp visų kategorijų automobilių Renault modeliai gana blogai pasirodė. Blogiausi yra Kangoo ir Twingo.
Serviso akcijos
Akcijos rengtos dėl blogo saugos diržų tvirtinimo (Scenic), blogai sumontuotų apvadų prie priekinio stiklo (Megane CC), nesuvirintų laikiklių tarp priekinių sėdynių atlošą ir sėdimąją dalį. Gali išsilydyti “stop” žibintų jungiklis (Clio III ir Modus, nutrūkti vairo kolonėlės tvirtinimas (Scenic II), blogai išvedžioti elektros laidai (Clio II).
Peugeot
Pasikartojantys gedimai
Genda HDI variklių dirželio guoliai, streikuoja įpurškimo sistema, turbodyzelinių variklių turbokompresoriai, kvailioja elektros instaliacija (genda spynelė, be priežasties ima mirksėti kontrolinės lemputės), ožiuojasi uždegimo ritės, neklauso vairo stiprintuvas (307 modelis), be priežasties užsidega oro pagalvių kontrolinės lemputės.
TUV apžvalga
Peugeot modeliai nelabai gerai vertinami. Peugeot 206 atiteko 86 vieta tarp dvejų ir trejų metų senumo automobilių, turėjo tenkintis 71 vieta tarp ketverių ir penkerių metų kategorijos atstovų ir 63 – tarp šešerių ir septynerių metų automobilių. 406 modelis atitinkamai užėmė 98, 83 ir 60 vietą, 307 užėmė 104 ir 83 vietą.
Serviso akcijos
Susirūpinta nesandariu ABS bloku, galinčiu sukelti gaisrą (307, gamintas nuo 2002 m.iki 2005 m.), bloga stiprintuvo elektros siurblio apsauga (307), blogai pritvirtinta saugos oro užuolaida (307), galinčiu užsidegti stiprintuvu (307), varomi benzininių 1.6 ir 2.0 variklių.
Toyota
Pasikartojantys gedimai
Trūkinėja įsiurbimo kolektoriaus pertvaros (1.4 variklis), VVT-i sistemos gedimai (iš karto atsiradus rinkoje), nepatvarios galinės pakabos skersinės ašys (Avensis II), blogi stabdžiai (Avensis I), genda turbokompresorius bei įpurškimo sistema (D–4D/116 AG variklio – Corolla ir Avensis II).
TUV apžvalga
Visi Toyota modeliai užima aukščiausias vietas lentelėje.
Serviso akcijos
Susirūpinta blogai sumontuotomis galvos atramomis ir šonine oro pagalve, kuri greitai gali ir neišsiskleisti (Yaris, gamintas Prancūzijoje), blogai veikiančiu alkūninio velenopadėties davikliu (Yaris ir Yaris Verso, pagaminti Japonijoje nuo 2001 m. sausio 31 d. iki 2001 m. spalio 29 d., taip pat Corolla ir Prius). Perinstaliuota SRS sistemos valdymo kompiuterio programa (Corolla Verso nuo 2004 m. sausio iki 2006 m. gegužės).
Atsilaisvino sujungimai šalia vairo kolonėlės (Avensis, gamintas nuo 2003 m. sausio iki 2005 m. gruodžio, Corolla modeliai nuo 2001 m. spalio iki 2004 m. birželio, Prius – su elektriniu stiprintuvu, į rinką išleisti nuo 2004 m. balandžio iki 2005 m. spalio), konstrukcinis galinių pusašių movų trūkumas (Land Cruiser nuo 1996 m. balandžio iki 1999 m. sausio), priekinės pakabos gedimai (Land Cruiser).