Mercedes gamintojai grįžta prie jau seniau, praėjusio amžiaus devintajame dešimtmetyje, naudotų sprendimų. Tuomet E klasės sedanų W123 ir W124 dviejų durų versijos buvo vadinamos kupė. Vėliau CLK modelis buvo panašesnis į C klasės, o nauja karta visa savo esybe turėtų vėl priartėti prie E klasės. Stiliaus atžvilgiu panašumas matomas jau iš pirmo žvilgsnio.
Priekis labai panašus į sedano, turi tokio pat stiliaus žibintus ir išlenktą variklio dangtį. Kai kurių sedane esančių technologinių sprendimų, pvz., pneumatinės pakabos ar naktinio matymo sistemos „Night Vision“, kupė modelyje vis dėlto nėra, o štai atstumas tarp ašių (2760 ir 1538/1544 mm) yra panašesnis į C klasės Mercedes.
Naujas modelis yra 4,7 m ilgio ir 1,78 m pločio, t.y. atitinkamai 5 ir 4,5 cm didesnis negu CLK.
Komfortas
E klasės Mercedes Coupe viduje komfortiškai gali keliauti keturi žmonės. Ypač patogiai jausis sėdintieji priekyje – vietos pakanka net aukštaūgiams. Priekinės sėdynės labai patogios, o papildomos įrangos sąraše siūloma pneumatinė sistema, gebanti žaibiškai pripūsti specialias šoninio prilaikymo pagalves.
Gale sumontuotos dvi atskiros sėdynės, tačiau jos skirtos vidutinio ūgio žmonėms – tai būdinga šio segmento automobiliams. Įdomu tai, kad jas galima sulankstyti ir taip padidinti bagažinę iki 450 l. Kitas funkcionalus sprendimas – automatinis diržų padavimo mechanizmas, kurį galima papildomai valdyti centrinėje konsolėje esančiu mygtuku.
Greitas ir saugus
Gera kokybė ir gausi įranga, būdinga daugeliui Mercedes modelių, yra ir E klasės Coupe automobilyje. Ypač daug dėmesio skirta įrangai, pagerinančiai važiavimo komfortą ir užtikrinančiai keleivių saugumą. Tai aktyviosios galvų atramos „Neck-Pro“, septynios oro pagalvės, ABS, ESP sistemos, judėjimo iš vietos įkalnėje stiprintuvas, paslankus variklio dangtis, mažinantis sužalojimo riziką susidūrus su pėsčiuoju, dviejų lygių kondicionierius, elektrinis sėdimų dalių aukščio ir priekinių sėdynių atlošų reguliavimas bei daugiafunkcis vairas su garso sistemos valdymo mygtukais, greičio matuokliu, turinčiu greičio ribotuvą „Speedtronic“ ir borto kompiuterį.
Važiavimas E klasтs Coupe teikia didelį malonumą. Mašinoje ideali garso izoliacija ir labai komfortiškas pakabos darbas. Modelis turi precizišką vairo sistemą, šiek tiek standesnę pakabą ir optimalesnius kėbulo matmenis nei sedanas. Visa tai pagerina valdymą ir suteikia dar daugiau malonumo vairuotojui.
Į Coupe montuojamų variklių gamą sudaro motorai, kurių galia nuo 204 iki 388 AG. Galingiausios dyzeliniais degalais varomos versijos 350 CDI galia siekia 231 AG ir net 540 Nm sukimo momentą, esant jau 1600 aps./min., todėl mašina žaibiškai reaguoja į akceleratoriaus pedalo paspaudimą. Sukimo momentui perduoti galinei varančiajai ašiai šioje versijoje naudojama septynių padėčių automatinė pavarų dėžė „7G-Tronic“, apie kurios darbą galima pasakyti tik gerų žodžių. Pavaros perjungiamos sklandžiai ir greitai. Be automatinio režimo, vairuotojas gali perjungti pavaras ir mechaniniu būdu. Įsibėgėjimas iki 100 km/h trunka 6,1 s, o vidutinės degalų sаnaudos yra tik 7 litrai 100 km kelio.
Vitoldas Milius