„Opel“ pristato naują ekonomišką „Astra“ modelį

Astra_veidrodyje

Debiutuodama su naująja Astra automobilių parodoje „2009 Frankfurt Motor Show“ (rugsėjo 17-27 d.), bendrovė Opel pristatys paletę itin ekonomiškų variklių, pasižyminčių išskirtinai mažomis degalų sąnaudomis kompaktinių automobilių klasėje. Toje parodoje kartu pristatydama ir Ampera, Opel dar sykį patvirtina savo nuostatą kurti ekologiškas transporto priemones.

Naujoji Astra, atstovaujanti dešimtą Opel kompaktinių automobilių kartą, rinkoje pasirodys kiek vėliau šiais metais, su visa palete variklio versijų: tai aštuoni varikliai nuo 70 kW/95 AJ iki 132 kW/180 AJ, puikiai iliustruojantys šio prekinio ženklo gamintojų filosofiją – suteikti vairuotojams už prieinamą kainą praktišką našumą, tuo pačiu išlaikant smagaus vairavimo potyrį. Naujoji Astra šiek tiek padidinta, kad salone būtų erdviau, ir joje įdiegta inžinerinių patobulinimų, dėl kurių pagerėja degalų naudojimas ir automobilio techninės savybės.

Naujojo modelio Astra  galios agregatų versijos su mechanine transmisija užtikrina įspūdingą automobilio veikimą ir bendrą degalų sąnaudų bei CO2 emisijos sumažėjimą daugiau negu 12 procentų lyginant su kitais naujausios kartos automobiliais. Vidutinės visų keturių dyzelinių variklių, nuo 70 kW/95 AJ iki 118 kW/160 AJ, – kurie, kaip manoma, bus daugiau kaip pusėje Europoje parduotų naujųjų Astra automobilių, – degalų sąnaudos yra tik 4,6 l/100 km.

Vidutinės benzininių šio modelio variklių degalų sąnaudos tėra 6,1 l/100 km. Tęsiant Opel gamintojų strategiją mažinti variklio dydį, nauju 103 kW/140 AJ 1,4 Turbo benzininiu varikliu keičiamas dabar esantis 1,8 litro variantas; tai leidžia pagerinti degalų sunaudojimą beveik 18 procentų.

„Mūsų strateginis tikslas – pasiūlyti rinkai pilną paletę Astra automobilių su ekonomiškai degalus naudojančiais varikliais už prieinamą kainą, nesutelkiant dėmesio tik į vieną, – įspūdingą, tačiau brangoką – versiją su mažu CO2 kiekiu. Tuo būdu mes toliau įgyvendiname savo nuostatą mažinti degalų sunaudojimą, išlaikant smagaus vairavimo potyrį“, – sako Carl-Peter Forster, Opel Kontrolės valdybos pirmininkas.

Naujoji Opel Astra: patobulinta galia ir našumas

Galios agregatų paletę sudaro varikliai, pasižymintys dideliu galingumu, mažomis degalų sąnaudomis ir sumažinta CO2 emisija. Visos šių variklių versijos atitinka Euro 5 emisijos standartus. Jie išleidžiami standartiškai su šešių pavarų mechaninėmis transmisijomis bei  penkių pavarų transmisijomis su natūralaus įsiurbimo 1,4 bei 1,6 litro benzininiais ir 1,3 turbo-dyzeliniu varikliais. Šešių pavarų automatinę transmisiją galima pasirinkti įsigyjant 1,6, 1,4 Turbo bei 1,6 Turbo benzininius variklius ir 2,0 turbo-dyzelinį variklį.

„Nuolatinis esančių variklių tobulinimas ir jų dydžio mažinimas yra pagrindiniai dalykai mūsų indėlyje į ekologišką aplinką. Mes didžiuojamės savo inžinierių pasiektais laimėjimais kuriant naująją Opel Astra, padarant ją išskirtiniu produktu itin konkurencingame kompaktinių automobilių segmente“, – sako Hans Demant, Opel Generalinis direktorius.

CDTI turbo-dyzelinių variklių paletėje siūlomos 1,3, 1,7 ir 2,0 litrų versijos; visi varikliai su technologija „common-rail“, daugiataškiu degalų įpurškimu, ir jų galia yra nuo 70 kW/95 AJ iki 118 kW/160 AJ. Visi varikliai standartiškai išleidžiami su suoddžių dalelių filtrais. Net 2,0 CDTI variklis su 118 kW/160 AJ vidutiniškai tesunaudoja 4,9 l/100 km ir išleidžia ne daugiau kaip 129 g/km CO2.

Pirmoji ecoFLEX variklių karta, kurios CO2 yra tik 109 g/km ir vidutinės degalų sąnaudos tėra 4,2 l/100 km, papildys variklių paletę 2010-ųjų pavasarį.

Benzininių variklių paletę sudaro natūralaus įsiurbimo ir turbokompresoriniai 1,4 bei 1,6 litro varikliai, generuojantys galią nuo 74 kW/100 AJ iki 132 kW/180 AJ.

Pradinis 74 kW/100 AJ benzininis variklis sunaudoja tik 4,2 l/100 km ir išleidžia ne daugiau kaip 129 g/km CO2. Dėl to tai yra našiausiai naudojantis degalus kompaktas rinkoje.

Pabrėžiant nuolat vykdomą Opel strategiją mažinti CO2 emisiją mažinant variklio tūrį, variklių paletę papildys visiškai naujas 1,4 litro turbininis variklis, generuojantis net 103 kW/140 AJ ir apie 200 Nm sukimo momento esant nuo 1 850 ir 4 900 aps/min. Šis variklis pakeis šiuo metu naudojamą natūralaus įsiurbimo 1,8 litro variklį (140 AJ/175 aps/min), generuodamas tiek pat galios, tačiau 15 procentų padidindamas sukimosi momentą ir užtikrindamas nepaprastai mažas degalų sąnaudas – 5,9 l/100km, taigi, degalų sąnaudos sumažintos beveik 18 procentų.

Opel Ampera: naudojant Voltec technologiją, įmanoma nulinė CO2 emisija

Revoliucinis modelis Opel Ampera, demonstruojantis Opel pirmavimą automobilų elektrifikavimo srityje, yra tikras šeimyninis keturvietis, elektra varomas, išmetamųjų dujų emisijos negenerauojantis  automobilis, užtikrinsiantis mobilumą be apribojimų. Tai automobilis, kuriuo galima nuvažiuoti bet kokius atstumus bet kuriuo metu.

Penkiaduris keturvietis Opel Ampera naudoja naujausią elektrinės pavaros technologiją, vadinamą Voltec, kuri veikia skirtingai nuo kitų šiuolaikinių pavaros sistemų. Šis modelių gamą papildantis elektra varomas automobilis (E-REV) naudoja elektrą kaip pirminį galios šaltinį, o benziną kaip antrinį šaltinį generuoti elektrai.

Automobilio Ampera ratus suka elektra, bet kuriuo metu ir bet kuriuo greičiu. Kelionėms iki 60 km (MVEG) automobilis varomas tik elektra, gaunama iš 16 kWh ličio jonų baterijos, ir duoda nulinę CO2 emisiją. Kai baterijos energija išsenka, automobilio Ampera galią papildo elektra, kurią generuoja variklis-generatorius, ir tuomet galima nuvažiuoti dar daugiau kaip 500 km. Modelį Ampera taip pat galima įkrauti įjungus į bet kurį 230v šaltinį.

Šis Opel modelių gamą papildantis elektra varomas automobilis numatomas pradėti gaminti 2011-ų metų pabaigoje.

www.auto-bild.lt