Atnaujintas VW Golf

vwgolfplius

Kai prieš trejus metus pasirodė pirmosios kartos Golf Plus, daugelis automobilių specialistų teigė, kad “Volkswagen” koncernas neturi ką veikti ir “kepa” vis daugiau modelių, tarsi siekdami pasaulio rekordo. Buvo juokaujama, kad tuoj išleis modelį Golf Minus, Golf Pickup, Golf Amfibia ir t.t. Juokai juokais, tačiau didelių simpatijų Plus neužkariavo nei Europoje, nei Lietuvoje. Pasak koncerno atstovų, tokio tikslo ir nebuvo, tiesiog norėjosi turėti modelį, galintį konkuruoti su Renault Scenic, Toyota Corolla Verso, Honda FR-V ir kitais kompaktiniais vienatūriais.

Dizainas

Pradėkime nuo to, kad pasirodžius Golf VI modeliui, daugelis suabejojo, ar tai naujas, ar atnaujintas modelis. Išoriškai “šeštukas” atrodė labai kukliai, panašiai kaip Golf V, nors iš tikrųjų beveik visos kėbulo detalės buvo kitokios. Tokia jau VW politika – įmantriu dizainu jie nesistengia nustebinti, tačiau stiliaus tęstinumą išlaiko. Atnaujinto Golf Plus istorija panaši. Stilius nedaug skiriasi nuo pirmtako: pakeisti žibintai ir radiatoriaus grotelės, buferiai ir stogo bagažinės laikikliai. Nors esminių pakeitimų nėra, modelis gerokai pagražėjo. Naujo dizaino lengvojo lydinio ratlankiai, keletas smulkių kėbulo papuošimų – ir automobilis atrodo visai kitaip nei senasis modelis.

Komfortiškas vidus

Kaip išorės, taip ir vidaus dizainas pakito nedaug. Ar jis gražus, ar ne, kiekvienas gali spręsti pats. Tačiau kad jis paprastas, aiškus ir labai patogus – nenuneigs niekas. Prietaisų skydelio forma tokia pat kaip pirmtako. Pakeistas vairas, navigacijos ir klimato kontrolės valdymo sistemos. Jau ir pirmtako vidaus apdailai buvo panaudotos labai kokybiškos medžiagos, o atnaujintame modelyje jos dar geresnės. Apie vairuotojo darbo vietą ir patogumą net nuobodu diskutuoti, nes kalbant apie VW koncerno automobilius visuomet teks kartotis.

Ergonomika puiki, sėdynės patogios bet kokio ūgio vairuotojams ir keleiviams, vairas reguliuojamas visomis kryptimis. Aukštesnė sėdėsena tikrai patiks dailiosios lyties atstovėms, daug važinėjančioms mieste. Į Plus daug patogiau įlipti ir išlipti, paprasčiau manevruoti siaurose senamiesčių gatvelėse.

Greitas ir taupus

Į Golf Plus bus montuojami net devynių modifikacijų varikliai, tačiau šiuo metu Lietuvoje siūlomi tik keturi – du benzininiai ir du dyzeliniai. Pati pigiausia versija su benzininiu 1.4/80 AG varikliu ir mechanine 5 bėgių greičių dėže kainuoja 52 196 Lt. Kitas benzininis variklis 1.4 TSI/122 AG galimas tiek su šešių bėgių mechanine, tiek su septynių bėgių automatine dviejų sankabų DSG greičių dėže. Du 2.0 TDI dyzeliniai varikliai yra skirtingo galingumo. Silpnesnis 110 AG komplektuojamas su penkių bėgių mechanine, o galingesnis 140 AG – su šešių bėgių mechanine arba šešių bėgių DSG greičių dėže. Vėliau bus montuojami ir nauji labai ekonomiški 1.6 TDI/105 AG motorai.

Vitoldas Milius