Per septynis šių metų mėnesius 140 mln. gyventojų turinčioje Rusijoje nupirkta 879,1 tūkst. naujų lengvųjų asmeninio naudojimo ir komercinės paskirties automobilių – 50 proc. mažiau nei prieš metus.
Praėjusį mėnesį pardavimai buvo 58 proc. kuklesni nei pernai liepą ir 2 proc. menkesni nei šiemet birželį – 115,5 tūkst. automobilių.
Daugiausiai per septynis šių metų mėnesius nupirkta „Lada“ (212,3 tūkst., 44 proc. mažiau nei prieš metus), „Chevrolet“ (68,0 tūkst. -53 proc.), „Ford“ (54,4 tūkst., -53 proc.), „Renault“ (43,3 tūkst., -36 proc.), „Nissan“ (43,2 tūkst., -53 proc.), „Toyota“ (43,1 tūkst., -60 proc.), „Hyundai“ (41,7 tūkst., -66 proc.), „Kia“ (35,7 tūkst., -39 proc.), GAZ (32,6 tūkst., -60 proc.), „Daewoo“ (31,3 tūkst., -50 proc.) markės automobilių.
Populiariausi modeliai – „Lada Priora“ (59,4 tūkst. automobilių), „Lada Samara“ (55,2 tūkst.), „VAZ 2105“ ir „VAZ 2107“ (42,1 tūkst.), „Lada Kalina“ (38,3 tūkst.), „Ford Focus“ (32,7 tūkst.), „Renault Logan“ (30,7 tūkst.), „Chevrolet Lacetti“ (19,7 tūkst.), „Chevrolet Lanos“ (16,9 tūkst.), „Daewoo Nexia“ (16,7 tūkst.), „Daewoo Matiz“ (14, 6 tūkst.).