Šių metų spalio mėnesį automobilių rinkoje pasirodys naujasis Kia Sorento. Palyginti su dabartinių laikų karštligiškos skubos automobilių modelių kūrimo ciklu, Kia Sorento yra ilgai kurtas ir labai apgalvotas SUV. Senasis modelis startavo 2002 metais ir iki šio spalio dar bus parduodamas. Antroje spalio pusėje pasirodys naujasis Kia Sorento. Oficialiai serijinis modelis bus pristatytas Seulo automobilių parodoje.
Kol kas Sorento vadinamas koncepciniu modeliu. Sorento – labai nuotaikingo charakterio, šiuolaikiškas naujoviško dizaino džipas. Dizaino vadovas Peteris Schreyeris teigia, kad tokios nosys ateityje bus būdingos visiems naujiems Kia modeliams. Sorento pailgėjo iki 4,69 m ir tapo ilgesnis už VW Tiguan, Audi Q5 arba BMW X3. Erdvės jame tikrai užtektinai: telpa septyni žmonės, dvi galines papildomas sėdynes galima įleisti į bagažinės dugną.
Važiuoja korėjietiškas SUV gana minkštai ir komfortiškai. Dėl to iššskirtiniu valdomumu jis nepasižymi. Įvažiavęs į posūkį Sorento šiek tiek per daug pasvyra. Vairo mechanizmas veikia ne itin preciziškai, taigi vairavimas ypatingo malonumo nesuteikia. KIA gamintojai prieš pateikdami naujuosius modelius Europai žada iš pagrindų pertvarkyti vairo mechanizmą ir važiuoklės suderinamumą. Be to, kai kurios itin pigios salono vidaus apdailos detalės bus pakeistos geresnėmis.
Sorento bus gaminamas su priekinių arba visų varančiųjų ratų sistema. Galima bus rinktis vienа iš dviejų variklių: 2,2 litro “CommonRail” dyzelinis (197 AG) bei 2,4 litro benzininis (175 AG). Pagal papildomą įrangą korėjiečiai žada nenusileisti europietiškų automobilių įrangos gamintojams. Bus galima užsisakyti beveik viską, pradedant navigacine sistema ir baigiant atbulinio važiavimo kamera. Kalbant apie kainą nuotaika pagerėja, nes bazinė Sorento kaina – apie 24 000 eurų (81 600 Lt). Iki šiol pigiausias senosios laidos Sorento kainavo apie 98 tūkst. Lt, bet dabar šiam modeliui taikoma net 31–33 tūkst. Lt nuolaida.
Jonas Okmanas