Mažojo Volkswagen Polo konstrukcija – gana paprasta, todėl eksploatuoti šį naudotą automobilį kainuoja tikrai nebrangiai. Naudotas trečios kartos VW Polo yra populiarus automobilis. Dėl nesudėtingos konstrukcijos net ir į antrą dešimtmetį perkopės Polo genda ne itin dažnai, o jei kas ir atsitinka, mašiną visada galima greitai ir pigiai suremontuoti.
Tai vienas pigiausiai eksploatuojamų automobilių
Trečios kartos Polo dienos šviesą išvydo 1994 m. Priklausomai nuo skonio ir poreikių pirkėjai gali rinktis vienš iš keturių automobilio kėbulo tipų: trejų ar penkerių durų hečbeką, sedaną arba universalą.
Suprantama, kad maža mašina salono erdve nelepina, tačiau palyginti su konkurentais, tai gana erdvus automobilis. Šeimoms labiausiai tiktų universalas, kurio bagažinė gali „praryti“ nuo 390 iki 1250 l tūrio krovinį. Vienišiams turėtų pakakti ir tridurio hečbeko, nors jo bagažinтs talpa tik 245–975 l.
Prie VW Polo vairo sėdima šiek tiek aukščiau nei kituose B klasės automobiliuose, todėl matomumu skųstis tikrai nereikės. Visi valdymo prietaisai išdėstyti tiksliai po ranka, nors išrankesniam pirkėjui gali nepatikti kietokos apdailos plastmasės, kurios dar ir girgžda.
Taip pat nereikėtų tikėtis rasti gerai sukomplektuoto VW Polo. Labai tikėtina, kad jūsų nusižiūrėtas mažylis, ypač gamybos pradžios, gali neturėti vairo stiprintuvo, ABS sistemos ar oro kondicionieriaus. Prieš perkant Polo derėtų atkreipti dėmesį ir į stoglangio būklę, nes dėl sutrūkinėjusių gumį lyjant į saloną pateks vandens.
VW Polo yra miesto automobilis, kurį be didesnio vargo pastatysite ankštose miesto gatvėse. Deja, jei šis mažylis bus be vairo stiprintuvo, sukioti vairaratį nebus lengva. Beje, jei jūsų nusižiūrėtas Polo yra be vairo stiprintuvo, bet turi galingesnį variklį (ypač dyzelinį), tai pasukti vairaratį bus sunkiau nei automobilio su silpnesniu varikliu (pvz.,1.0 benzininiu).
Tarp pirkėjų gana populiarus Polo su 1.6/75 AG benzininiu motoru. Tai dinamiškas automobilis, kurio vidutinės degalų sąnaudos siekia apie 7 l/100 km. Šio variklio trūkumas tas, kad esant didelėms apsukoms jis dirba gana garsiai. Jei kalbame apie šios „širdutės“ ligas, tenka pripažinti, kad iš rikiuotės gali išeiti droselinis vožtuvas, termostatas ar vandens siurblys. Pasitaiko ir stūmoklių žiedų susidėvėjimo atvejų, todėl motoras pradeda ryti alyvą.
O štai neabejotinas 1.6/75 AG variklio privalumas – jis puikiai toleruoja dujinę įrangą. VW Polo III turi ir dar keletą chroniškų ligų. Gali būti, kad iš pavarų dėžės sunksis alyva bei barškės vairo sistema.
Trečios kartos Polo – pats patikimiausias
Šio mažo automobilio pakaba tikrai patvari. Suremontavus ją kelerius metus vargo tikrai nebus. Nekels galvos skausmo ir nesudėtinga elektros sistema. Reikia pasakyti ir tai, kad 1994– 2001 m. gamintas automobilis yra mažiausiai gendantis modelis iš visos Polo šeimos. Net keliolikos metų automobiliuose sunku rasti korozijos požymių. Tie, kurie naudotam automobiliui gali skirti didesnę pinigų sumą, turėtų paieškoti po atnaujinimo 1999 metų gamintų Polo. Šie modeliai ne tik gražiau atrodo, bet ir turi cinkuotą kėbulą bei platesnę motorų gamą.
Puiku ir tai, kad nagingesnis vairuotojas nemažai Polo gedimų be didesnio vargo gali pašalinti pats. O jei prispirs bėda vykti į servisą, didelės pinigų sumos tikrai neišleisite.
Mindaugas Malinauskas