
Naujasis A4 ketina tapti geriausiu vidutinės klasės sedanu. Bet ar užteks jam galios atsilaikyti prieš C klasės Mercedes?
A4, palyginti su pirmtaku, paaugo 12 cm ir dabar sudaro elegantiško bei proporcingo automobilio įspūdį. C klasės Mercedes iš išorės taip įspūdingai neatrodo, o žvilgtelėjus į vidų prastokas vaizdas tik dar labiau sustiprėja.
C klasės salonas stebina naivumu ir paprastumu, nebūdingu Mercedes automobiliams.
O Audi salonas – tai naujausios mados klyksmas. Kaip ir naujojo modelio išorė, taip ir vidus spindi kokybe.
O štai sportinės „Ambition” komplektacijos sėdynės daug geriau pritaikytos bet kokio kūno sudėjimo vairuotojui, ko negalima pasakyti apie tvarkingas, bet paprastas Mercedes sėdynes. Be to, Audi keleiviai gali džiaugtis gerokai didesne vidaus erdve.
Audi – manevringesnis, Mercedes – komfortiškesnis
Žadėto Audi sportiškumo ilgai laukti nereikia. Automobilis lengvai įveikia posūkius ir pasižymi stebėtinu manevringumu. Paprastai priekiniais ratais varomos mašinos tokios manevringos nebūna. Puikus ir informatyvus vairo mechanizmas, tikslus pavarų perjungimas, nedideli kėbulo svyravimai posūkiuose – visa tai verta tikros pagarbos.
Apie Mercedes to pasakyti negalime – jo kėbulas svyruoja labiau, automobilis neskuba vykdyti vairuotojo komandų. Vertinant pagal sportiškumo kriterijų, Mercedes taip pat pralošia.
Tačiau komforto rungtį lengvai laimi Mercedes. Nepaisant 17 colių ratų ir sportiškos „Avantgarde” įrangos, kelio nelygumus C klasės modelis įveikia lengvai ir nejuntamai. Šiek tiek labiau juntami tik didesni kelio nelygumai ar gilesnės duobės.
Tuo tarpu kietoka sportiška Audi važiuoklė atkartoja kiekvieną kelio nelygumą, kurį nemaloniai jaučia visi Audi keleiviai. Tad tai, kas važiuojant sportiškai yra pranašumas, ramiai keliaujant su šeima virsta trūkumu.
Naujasis TDI rodo stebuklus
Dviejų litrų turbodyzelinis Audi motoras vertas tik pagyrimų. 143 AG variklis su „Common-Rail” tiesioginio įpurškimo sistema tyliai, tačiau pašėlusiai greitai tempia A4 pirmyn. Variklio apsukos siekia iki 5000 aps./min., o įveikti 100 km atstumą naujajai Audi vidutiniškai prireikia vos 6,4 l dyzelino.
Mercedes agregatas Audi varikliui nusileidžia. Nepaisant didesnės talpos (2,2 l), jis nėra toks galingas – konkurento motorui jis nusileidžia 7 AG. Be to, ir degalų C klasės modelis ryja beveik puslitriu daugiau.
Vis dėlto bazinė Mercedes komplektacija gerokai turtingesnė, o Audi – gana skurdi. Į A4 bazinę įrangą netgi neįeina šildomi šoniniai veidrodėliai.
Linas Ščepkauskas
Išvados
Daugeliui galbūt netikėta, bet šio testo išvada vienareikšmiška – Audi nustūmė Mercedes į antrą vietą. Svarbiausia priežastis – nuostabus Audi „Common-Rail” TDI variklis. Prieš jį „Mercedes- Benz” gamybos CDI neturi jokių šansų laimėti. Įveikti varžovą Audi padeda ir kokybiškesnės salono apdailos medžiagos bei geresnis surinkimas – štai ir turime laimėtoją!
Ir nors Mercedes automobilis daugiau taškų gavo už komfortiškesnę pakabą ir turtingesnę komplektaciją, to, deja, nepakako, kad jis šįkart nugalėtų.
www.auto-bild.lt