2009-ųjų lapkritį bus pradėtas gaminti 98 tūkst. litų kainuosiantis naujasis korėjietiškas padidinto pravažumo (SUV) modelis Kia Sorento. Nauja Sorento karta pasirodė po gan ilgos – septynių metų – pertraukos.
Naujas 4 cilindrų 2,2/200 AG Kia Sorento dyzelinis variklis 100-ui km nuvažiuoti vidutiniškai sunaudoja 6,5 litrų degalų, CO2 emisija – 171 g/km.
Kia Sorento tapo erdvesnis negu buvo prieš tai: pailgėjo 10 centimetrų, bei 3 cm tapo aukštesnis. Dizaineriai pasistengė automobilio išvaizdą atnaujinti iš pagrindų: atnaujintas automobilio „veidas”, pakeista galinė kėbulo dalis.
Salone tai pat tapo žymiai erdviau. Bagažinėje galima padaryti dvi papildomas vietas keleiviams, kuriose puikiai tilps atsisėsti du vaikai. Jei trečios sedynių eilės nereikia, sėdynės susilanksto ir 528 litrus krovinių talpinanti bagažinė lieka tuščia. Galima išmontuoti ir dar vieną sėdynių eilę, tokiu atveju bagažinėje gali tilpti 1582 litrų krovinių.
Šešios oro pagalvės, ESP, klimato reguliavimas, audio sistema, borto kompiuteris ir aliuminio lydinio ratlankiai – įeina į standartinį automobilio pasiūlos paketą. O stiklinį stogą ar galinio vaizdo kamerą, įmontuotą viršutiniame veidrodėlyje, tektų pirkti papildomai, mokant brangiau.
Salono medžiagų kokybė, apdaila, sėdėjimo komfortas – visa tai ir daug kitų Kia Sorento detalių „sako”, kad šis modelis tikrai kokybiškas ir priklauso aukštesnei klasei.
Šalia dyzelinio variklio, Kia siūlo ir benzininį 2,4/174 AG variklį. Šis variklis siūlomas ne todėl, kad pirmasis būtų kuo nors netinkamas, tiesiog benzininis pagerina automobilio trauką, važiavimo temperamentą, eigą.
www.auto-bild.lt