Naujasis Volkswagen L1 konceptas yra hibridinis automobilis, turintis dyzelinį-elektrinį variklį. Šiuo metu jis yra demonstruojamas tarptautinėje Frankfurto automobilių parodoje. Autobild.de redaktorius J. Knechtas šį automobilį išbandė.
Ilgas, siauras ir gilus – štai taip apibūdinama šio automobilio forma, kuri padeda nugalėti oro pasipriešinimą. Tam padeda ir „aprengti” ratai.
Priekinių ratų uždengimas yra tabu.
Įlipimas. „Visų pirma dešine koja”, – aiškina personalas.
Tada pasilaikant rankomis įsirangoma į sėdynę. Žmogui, kurio kūno apimtys nėra didelės, vietos pakanka.
Kabina kaip kabina, net ir VW L1. Keista tik, kad šalia nėra keleivio sėdynės.
„Apkarpytas” vairas atrodo moderniai ir taupo vietą. Yra ir viena oro pagalvė.
Centriniame ekrane – informacija apie greitį, akumuliatoriaus pakrovimo būseną.
Jei tik būtų galima važiuoti, nuspaudus šį mygtuką, prasidėtų didysis malonumas. Start-stop mygtukas pažadina 39 AG dyzelinį variklį.
Taigi, kojoms nėra daug vietos. Pedalai įprasti: stabdžių ir akseleratoriaus – dešinė koja ir ateityje be darbo neliks.
Įlipimas į galinę sėdyne toks pat, kaip ir į priekinę.
Tik spraustis į sėdynę reikia tarsi į mini Coupe bagažinę.
Labai patogu. Ypač, kai tarp kojų laikai priekinę sėdynę, o vairuotojo sėdynė užstoja bet kokį vaizdą į priekį.
Stogas atsidaro ir užsidaro elektros pagalba, paspaudus mygtuką.
Nėra šoninio vaizdo veidrodėlių. Užtat yra įmontuotos galinio vaizdo kameros.
„Įprasti veidrodėliai sugadintų aerodinamiką”, – sako projektų vadovas H. Bockas.
Paspaudus atsidaro dangtelis, po kuriuo slepiasi 10 litrų dyzelinio kuro bakas. 100 kilometrų yra sunaudojama 1,38 litrų šio kuro.
Dar kartelį paspaudus ant VW logotipo, atsidaro bagažinė, kurioje telpa savaitgalio bagažas ir 0.8 litrų…
…dviejų cilindrų dyzelinis variklis, kuris turi dvi versijas: 27 AG arba 39 AG. jo užtenka pasiekti didžiausią 160 km/h greitį. Elektrinis variklis papildo dyzelinį 14 AG.
LED žibintai – ekologinio automobilio būtinybė.
Automobilis yra 3,8 metrų ilgio, 1,2 metro pločio, sveria 380 kg, turi madingas „paukščio sparnų” duris. Rinkoje turėtų pasirodyti vėliausiai 2013-aisiais metais.
www.auto-bild.lt