Naująjį VW konceptą L1 galima išbandyti parodoje

vwL1_09_21

Naujasis Volkswagen L1 konceptas yra hibridinis automobilis, turintis dyzelinį-elektrinį variklį. Šiuo metu jis yra demonstruojamas tarptautinėje Frankfurto automobilių parodoje. Autobild.de redaktorius J. Knechtas šį automobilį išbandė.

vwl12_09_21

Ilgas, siauras ir gilus – štai taip apibūdinama šio automobilio forma, kuri padeda nugalėti oro pasipriešinimą. Tam padeda ir „aprengti“ ratai.

vwl13_09_21

Priekinių ratų uždengimas yra tabu.

vw14_09_21

Įlipimas. „Visų pirma dešine koja“, – aiškina personalas.

vwl15_09_21

Tada pasilaikant rankomis įsirangoma į sėdynę. Žmogui, kurio kūno apimtys nėra didelės, vietos pakanka.

vwl16_09_21

Kabina kaip kabina, net ir VW L1. Keista tik, kad šalia nėra keleivio sėdynės.

vwl17_09_21

„Apkarpytas“ vairas atrodo moderniai ir taupo vietą. Yra ir viena oro pagalvė.

vwl18_09_21

Centriniame ekrane – informacija apie greitį, akumuliatoriaus pakrovimo būseną.

vwl19_09_21

Jei tik būtų galima važiuoti, nuspaudus šį mygtuką, prasidėtų didysis malonumas. Start-stop mygtukas pažadina 39 AG dyzelinį variklį.

vwl20_09_21

Taigi, kojoms nėra daug vietos. Pedalai įprasti: stabdžių ir akseleratoriaus – dešinė koja ir ateityje be darbo neliks.

vwl21_09_21

Įlipimas į galinę sėdyne toks pat, kaip ir į priekinę.

vwl22_09_21

Tik spraustis į sėdynę reikia tarsi į mini Coupe bagažinę.

vwl23_09_21

Labai patogu. Ypač, kai tarp kojų laikai priekinę sėdynę, o vairuotojo sėdynė užstoja bet kokį vaizdą į priekį.

vwl24_09_21

Stogas atsidaro ir užsidaro elektros pagalba, paspaudus mygtuką.

vwl25_09_21

Nėra šoninio vaizdo veidrodėlių. Užtat yra įmontuotos galinio vaizdo kameros.

vwl26_09_21

„Įprasti veidrodėliai sugadintų aerodinamiką“, – sako projektų vadovas H. Bockas.

vwl27_09_21

Paspaudus atsidaro dangtelis, po kuriuo slepiasi 10 litrų dyzelinio kuro bakas. 100 kilometrų yra sunaudojama 1,38 litrų šio kuro.

vwl28_09_21

Dar kartelį paspaudus ant VW logotipo, atsidaro bagažinė, kurioje telpa savaitgalio bagažas ir 0.8 litrų…

vwl29_09_21

…dviejų cilindrų dyzelinis variklis, kuris turi dvi versijas: 27 AG arba 39 AG. jo užtenka pasiekti didžiausią 160 km/h greitį. Elektrinis variklis papildo dyzelinį 14 AG.

vwl30_09_21

LED žibintai – ekologinio automobilio būtinybė.

vwl31_09_21

Automobilis yra 3,8 metrų ilgio, 1,2 metro pločio, sveria 380 kg, turi madingas „paukščio sparnų“ duris. Rinkoje turėtų pasirodyti vėliausiai 2013-aisiais metais.

www.auto-bild.lt