Šių metų Frankfurto automobilių parodoje „Peugeot” ir vėl demonstruoja savo rytdienos mobilumo viziją bei siekį ir galimybes apjungti vairavimo malonumą ir aplinkos tausojimą, rašoma pranešime spaudai.
Elegancija, kūrybiškumas, technologijos, inovacijos: šie žodžiai geriausiai apibūdina 2,900 m2 plote eksponuojamus 32 gaminamus bei konceptinius modelius.
Frankfurto automobilių paroda leidžia „Peugeot” dar kartą pademonstruoti savo atsakingą požiūrį į aplinką, esminį savo produkcijos gamybos tikslą – mažinti kuro sąnaudas ir CO2 emisijas, siūlant patrauklią konkurencingą modelių gamą ir ruošiant ateičiai radikalias technologines naujoves.
Rezultatai šiandien…
„Peugeot” kompanija yra išmetamų dalelių dyzeliniuose varikliuose išradėja ir pirmaujanti gamintoja: nuo dešimtmečio pradžios daugiau nei 2.1 milijonas automobilių pagaminta su HDi filtru.
Šiandien „Peugeot” yra vienas iš pirmaujančių Europos gamintojų pagal mažo kuro suvartojimo ir nedidelės taršos automobilių gamybą.
Tai demonstruoja Frankfurto parodoje eksponuojami modeliai, kurių tarša nedidelė: 207-asis (99 g), 107-asis (109 g), 308-asis (120 g), 407-asis (129 g) ir 3008-asis (130 g).
… bet rytojui – Hybrid4 technologija
Kartu su naujuoju elektra valdomu miesto automobiliu, kuris bus gaminamas nuo 2010 metų bei nuo 2011 metų nuo konvejerio riedėsiančiais antros kartos STOP&START automobiliais, „Peugeot” ruošiasi mažiau nei per dvejus metus įgyvendinti savo viziją – gaminti automobilius, pasiekiant du tikslus – smarkiai sumažintas kuro sąnaudas bei taršą ir vairavimo teikiamą malonumą.
Naujo tipo hibridinė technologija, pavadinta Hybrid4, orientuota į Europos automobilių rinką, turinčią didelį nuošimtį automobilių su dyzeliniais varikliais, pirmiausiai remiasi koncerno patirtimi kuriant HDi variklius bei elektromobilius ir jau įvaldytais esamais techniniais sprendimais (automatizuota rankine šešių pavarų dėže, STOP & START sistema).
Kitas pasirinkimas yra paralelinė struktūra. Veikdami alternatyviai HDi ir elektrinis varikliai garantuoja optimalų našumą priklausomai nuo naudojimo aplinkos – miesto ar užmiesčio kelių. Jei panaudojami vienu metu, šie varikliai suteikia papildomos galios.
Rezultatas: tikras lūžis turint omenyje degalų sąnaudas ir CO2 emisiją – maždaug 35 proc. važinėjant mišriomis sąlygomis ir išlaikant reikiamą galingumą.
Sprendimas HYbrid4, pagal kurį elektrinis variklis originaliai įtaisytas automobilio gale, suteikia ir naujas technines galimybes – visus keturis varomus ratus, kuriems varyti nereikia nepatogios mechaninės pavaros, – tai garantuoja lengvesnius techninius ir ekonominius sprendimus: tai leidžia išsaugotas priekinis blokas, kuriame galima montuoti įvairius vidaus degimo variklius.
Du konceptiniai automobiliai, pirmą kartą demonstruojami Frankfurto automobilių parodoje, atspindi kompanijos siekį vystyti Hybrid4 automobilių gamą: 3008 Hybrid4 turėtų pasirodyti 2011 -ųjų pavasarį; o su eksperimentiniu RCZ Hybrid gamintojas žada aplinkos tausojimo ir puikių važiavimo charakteristikų sintezę.
Peugeot – ryškūs pasauliniai pristatymai
2009 m. rugsėjo 15 d. parodos lankytojams pirmą kartą demonstruojamas originalius sprendimus šiuolaikiniams ir ateities miesto mobilumo poreikiams atspindintis konceptinis miesto automobilis BB1, žadantis naujus vairavimo potyrius – 4 keleivius gabenti galintis, tik 2.5 m ilgio, neteršiantis aplinkos, varomas elektra.
5008: naujas vienatūrio profilis
Rinkos lūkesčiai nepaliaujamai kinta: juos atspindi ir plati kompaktinių automobilių kategorija, kuri užima trečdalį Europos automobilių rinkos.
Jau keletą metų matoma naujų talpių kėbulo tipų ir koncepcijų plėtra.
Atsižvelgiant į šią raidą automobilių gamintojų užduotis yra kuo geriau atliepti naujus lūkesčius, tačiau labiausiai – iškelti naujus stiprius pasiūlymus.
Tokią kryptį Peugeot iliustruoja šiais metais, gausiais naujų išleistų automobilių modelių: po 3008-ojo – ryškių bruožų krosoverio, atskleidžiančio naujas automobilio galimybes, kurio komercinė sėkmė viršijo lūkesčius, dabar matome 5008-ąjį, pirmą kartą pasaulyje pristatomą Frankfurto automobilių parodoje.
Peugeot 5008 – tai nauja kompaktinio vienatūrio interpretacija, pagerinanti savybes, kurių tikisi šio tipo automobilių pirkėjai.
Už pirmojo kompaktinio šios markės vienatūrio ištęsto aerodinamiško kėbulo stiliaus slypi aukštos kokybės talpi ir patogi vidaus erdvė su patrauklia salono įranga, pertvarkymo galimybėmis, pavyzdine pasidėjimo vietų talpa ir į aukščiausią lygį iškeltu vairavimo malonumu.
5008-asis – tai ir naujausios saugumą garantuojančios technologijos (pakelto vaizdo rodmenys, atstumo signalizatorius Distance Alert ir kt.), aukšto lygio dinaminės važiavimo savybės, dėl kurių nei kiek nesumažintas 5 arba galimų 7 keleivių komfortas, tai ištisa aplinką saugančių variklių gama, taip pat naujausios kartos vairavimo pagalbos įranga.
Frankfurte Peugeot pristato 5008-ąjį su įrengtu bevielio ryšio Wi-fi prieigos tašku. Automobilyje įrengtas blokelis, į kurį klientas gali įdėti SIM kortelę ir naudotis internetu automobiliui važiuojant arba stovint. Ši nauja ryšio galimybė nudžiugins profesionalus, kuriems automobilis galės tapti mobiliu darbo kabinetu, taip pat keleivius, galėsiančius naudotis praktine informacija, o ir paauglius, norinčius kelionės metu tęsti žaidimą internete.
3008 ir 5008: tai du siūlomi modeliai, aiškiai įrašyti į rinkos užkariavimo strategiją, kurie leis Peugeot M1 klasėje teikti neprilygstamą pasiūlą ir pasiekti beveik 90 proc. vietoj buvusių mažiau kaip 75 proc.
3008 ir 5008 yra du ryškūs automobiliai, skirti išskirtiniams klientams, abu pasitelkę ambicingas technologijas, aukšto lygio apdailos kokybę, neturinčias trūkumų važiavimo savybes.
RCZ: emocijų koncentratas
Praėjus dvejiems metams po to, kai Frankfurto 2007 metų automobilių parodoje buvo pristatytas labai įsimintinas koncepcinis automobilis 308 RCZ, pirmą kartą Peugeot pristato RCZ kupė 2+2 automobilį, kuris bus pradėtas pardavinėti 2010 metų pavasarį.
Mintis įgyvendinti šį sumanymą įsitvirtino greitai, tačiau perėjimas nuo svajonės prie realybės, kurioje aukšto lygio išorinį RCZ įspūdį turi atitikti tokio paties lygio įranga, taip pat buvo tikras iššūkių koncentratas…
. iššūkis išsaugoti koncepcinio automobilio stilistinę dvasią ir įsprausti ją į serijinei gamybai būdingus apribojimus;
. iššūkis išplėtoti projektą per labai ribotą laiką;
. iššūkis dėl labai ambicingų tikslų, pagal kuriuos važiavimo pojūtis ir atlikimo kokybė, rodanti ryškią automobilio tapatybę, turi atitikti išskirtinę automobilio paskirtį ir reiklių bei tokio automobilio keliamas emocijas išmanančių klientų lūkesčius.
RCZ – tai pirmiausia įspūdis, kylantis iš dinamiško ir elegantiško stiliaus, naujos energingos simetrijos, kurios vienas iš elementų – dvigubas stogo išlinkis – tampa ženklu ir drauge su bendromis automobilio proporcijomis bei atsilenkiančiu galiniu aptaku prisideda prie optimalios automobilio aerodinamikos:
. vidaus įspūdis, kur visa aplinka dvelkia išskirtinumu, tačiau nepamirštas ir praktiškumas;
. įspūdis, keliamas mechaninės dalies su trimis komplektuojamais galingais varikliais ir santūriomis jų degalų sąnaudomis, – vienas iš šių variklių yra naujasis 1,6 l THP, išvystantis 147 kW (200 AG) galią;
. įspūdis, keliamas automobilio RCZ dinamiškumo, kuris turėtų vairavimo malonumą iškelti į aukščiausią lygmenį.
Peugeot prisijungia prie naujų automobilių srities „galios dalybų”
Per didžiuosius automobilių pasimatymus Peugeot mėgsta stebinti, jaudinti, viešai provokuoti ateities galimybes daugybe įvairių ir nuolat atnaujinamų žingsnių… Kai kurie iš šių žingsnių nuveda ir iki galutinio tikslo, kaip rodo RCZ pavyzdys.
2009-ųjų Frankfurto parodos Peugeot stendas taip pat nėra išimtis.
Naudodamasi savo įvairių judėjimo formų, nuo 2 iki 4 ratų, kūrimo patirtimi firma Peugeot išsiskiria kaip pasaulinė ir tvirta mobilumo srities veikėja.
www.auto-bild.lt