„Peugeot” sukūrė ateities miesto automobilį

pez1_09_16

„Peugeot” Frankfurto automobilių parodoje demonstruoja 2,5 metrų ilgio keturvietį automobilį BB1, vadinamą „keturračiu motociklu”. Tokią pravardę automobilis gavo ne veltui, mat jame kaip tik yra motociklo ir automobilio komponentai.

vairuojabb_09_16

Vairuotojas vairuoja automobilį, kurio vairas yra kaip motociklo.

durysbb_09_16

Automobilio durys atsidaro atgal.

visibb_09_16

Saugumo sumetimais, Vokietijoje atgal atsidarančios durys yra uždraustos.

vairasbb_09_16

Aptarnavimas pagrįstas iPod: mobilusis telefonas bei audio, navigacinė sistema, radijas yra įjungiami ir išjungiami per USB lizdą.

motorasbb09_16

BB1 variklis ne ką garsesnis negu dviratis. Pėstiesiems reikia pasisaugoti, nes automobilis neskleidžia įprasto mums garso.

fotkinabb_09_16

BB1 turi du elektrinius variklius, kurie varo galinius ratus. Vienas variklis turi 10 AG. Abiejų variklių galios užtenka automobiliui nuo nulio iki 30 km/h įsibėgėti per 2,8 sekundes. Pasiekti greitį nuo 30 iki 60 km/h BB1 reikia keturių sekundžių. Abiejų ličio-jonų baterijų pakanka be pakrovimo nuvažiuoti 120 km.

orasbb_09_16

Automobilio durys važiuojant praleidžia orą. Vasarą toks vėdinimas yra gerai. Lengvo kėbulo svarbiausia paskirtis apsaugoti keleivius nuo vėjo ir lietaus.

parkavimasbb_09_16

Parkuoti automobilį lengva ir paprasta. Jis visur telpa.

kamerabb09_16

Priekinuose LED žibintuose įmontuota galinio vaizdo kamera, atstojanti veidrodėlius.

bagazbb_09_16

Automobiliuko bagažinėje telpa 160 litrų krovinio, kartu su keleiviais – 850 litrų.

saulesbb_09_16

Stoge įmontuota saulės baterija. Naudojant ją, automobililis aprūpinamas 16 proc. visos jam reikalingos energijos.

www.auto-bild.lt