„Peugeot” Frankfurto automobilių parodoje demonstruoja 2,5 metrų ilgio keturvietį automobilį BB1, vadinamą „keturračiu motociklu”. Tokią pravardę automobilis gavo ne veltui, mat jame kaip tik yra motociklo ir automobilio komponentai.
Vairuotojas vairuoja automobilį, kurio vairas yra kaip motociklo.
Automobilio durys atsidaro atgal.
Saugumo sumetimais, Vokietijoje atgal atsidarančios durys yra uždraustos.
Aptarnavimas pagrįstas iPod: mobilusis telefonas bei audio, navigacinė sistema, radijas yra įjungiami ir išjungiami per USB lizdą.
BB1 variklis ne ką garsesnis negu dviratis. Pėstiesiems reikia pasisaugoti, nes automobilis neskleidžia įprasto mums garso.
BB1 turi du elektrinius variklius, kurie varo galinius ratus. Vienas variklis turi 10 AG. Abiejų variklių galios užtenka automobiliui nuo nulio iki 30 km/h įsibėgėti per 2,8 sekundes. Pasiekti greitį nuo 30 iki 60 km/h BB1 reikia keturių sekundžių. Abiejų ličio-jonų baterijų pakanka be pakrovimo nuvažiuoti 120 km.
Automobilio durys važiuojant praleidžia orą. Vasarą toks vėdinimas yra gerai. Lengvo kėbulo svarbiausia paskirtis apsaugoti keleivius nuo vėjo ir lietaus.
Parkuoti automobilį lengva ir paprasta. Jis visur telpa.
Priekinuose LED žibintuose įmontuota galinio vaizdo kamera, atstojanti veidrodėlius.
Automobiliuko bagažinėje telpa 160 litrų krovinio, kartu su keleiviais – 850 litrų.
Stoge įmontuota saulės baterija. Naudojant ją, automobililis aprūpinamas 16 proc. visos jam reikalingos energijos.
www.auto-bild.lt