Kompanija BMW оficialiai pristatė naujos kartos 5 serijos BMW sedaną. Naujasis BMW pasižymi atnaujinta kėbulo išvaizda ir jis sukurtas naudojant naują platformą. Pasaulinis „penktuko“ debiutas įvyks 2010-ųjų metų kovo mėnesį Ženevos automobilių salone.
BMW „penktuko“ baze yra paimta sutrumpinta (10 centimetrų) 7 serijos BMW platforma su adaptuota važiuokle (amortizatoriai reguliuojami elektronikos). Palyginus su pirmtaku, 5 serijos BMW ratų bazė yra 8 centimetrais didesnė, o pats automobilis 58 milimetrais ilgesnis, 18 mm žemesnis ir 14 milimetrų platesnis. Galinėse sėdynėse sėdintiems keleiviams 13 milimetrų padidėjo erdvė, o kartu ir daugiau vietos kojoms, rašo auto.lenta.ru.
Dėl to, kad kėbulo ir pakabos konstrukcijoje yra naudojamas aliuminis, o jo variklis įkonstruotas optimaliai paskirsčius svorį, naujasis „penktukas“ turi idealią ašių apkrovą 50:50. Kaip sako patys kūrėjai, 5 serijos BMW dėl naujos važiuoklės bus valdomas kaip kompaktiškesnė „trioškė“.
Variklių gama prasidės nuo 184 arklio galių dyzelio (380 Nm), kuris papildys du trijų litrų variklius, kurių galia 204 ir 245 arklio galios. Benzininiai varikliai prasideda nuo dviejų trijų litrų, V6, su 204 ir 258 AG, o turbo versija (su vienu kompresoriumi ir tiesioginiu kuro įpurškimu) pasiekia 306 arklio galias. Top variklis – aštuonių cilindrų biturbo 4.4 l variklis išvystantis 407 arklio galis, iki šimto kilometrų per valandą sedaną „pavarantis“ per penkias sekundes.
Transmisija – arba šešių pakopų „mechanika“, arba naujas aštuonių pakopų „automatas“, kuris debiutavo naujos kartos 7 serijos BMW automobilyje.
Tarp naujų 5 serijos BMW „įmantrybių“ – parkavimo pagalbos sistema su kameromis, kurių pagalba matomumas tampa 360 laipsnių, mirties zonų stebėjimo sistema, projekcinis monitorius, naktinio matymo ir keleivių, išbėgusių į kelią atpažinimo sistema, įspėjanti sistema dėl skiriamosios juostos kirtimo.
Salone – šiuolaikiniams BMW būdingas minimalizmas, tačiau centrinė konsolė „penktuke“ yra šiek tiek pasukta į vairuotoją (septyniais laipsniais), o iDrive sistema yra naujos – ketvirtosios – kartos.
Užsakymus naujam 5 serijos BMW modeliui Europos prekybininkai pradės priimti kitų metų kovą.
5 serijos BMW (2010) varikliai
Modelis | Variklio tūris/Cilindrai | Galia, AG | Maks. sukimo momentas, Nm esant apsukų per min. | Sąnaudos/l | Maks. greitis, km/h |
BMW 520d | 1995/4 | 184 | 380/1900 | 5,0 | 227 |
BMW 525d | 2993/6 | 204 | 450/1750 | 6,2 | 236 |
BMW 530d | 2993/6 | 245 | 540/1750 | 6,3 | 250 |
BMW 523i | 2996/6 | 204 | 270/1500 | 7,6 | 238 |
BMW 528i | 2996/6 | 258 | 310/2600 | 7,8 | 250 |
BMW 535i | 2979/6 | 306 | 400/1200 | 8,5 | 250 |
BMW 550i | 4397/8 | 407 | 600/1750 | 10,4 (su automatika) | 250 |
[imagebrowser id=91]
www.auto-bild.lt
Gamintojo foto