Šventės sulauks ir amerikiečiai. Dar prieš metus startavusi Europoje ir Azijoje, naujoji Ford Fiesta JAV debiutuos gruodį, o prekyboje pasirodys kitų metų vasarą. Tikimasi, kad ir čia jis susilauks tokios pat sėkmės. Šį ekonomišką automobilį, prekyboje pasirodžiusį 2008 metų spalį, įsigijo daugiau nei pusė milijono pirkėjų.
Nuo pirmosios „Fiesta“ pasirodymo 1976 m., visame pasaulyje buvo parduota 12 milijonų automobilių.
Naujoji Ford Fiesta Šiaurės Amerikoje debiutuos Los Andželo automobilių parodos metu gruodžio mėnesį. Prekyba numatyta tik kitų metų vasarą, tačiau jau dabar „Fiesta“ turi 50 000 potencialių klientų, mat socialinės iniciatyvinės programos „Fiesta Movement“ metu 100 jaunų madingų dalyvių 6 mėnesius testuoja ir naudojasi Europos rinkai skirtais modeliais.
Kol kas pirkėjai labiau rinkosi aukšto įrangos lygio versijas: daugiau nei 40 procentų Europos pirkėjų įsigijo „Titanium“ arba „Ghia“ versijas. „Fiesta“ spalvų gama taip pat labai patraukli ir mėgstama.
Didžiausių Europos rinkų – Didžiosios Britanijos ir Vokietijos – pirkėjai dažniausiai rinkosi „Panther Black“ spalvą, Italijos, Šveicarijos, Nyderlandų bei Graikijos pirkėjai taip pat labiausiai pirko juodos spalvos „Fiesta“.
Tačiau Ispanijos, Austrijos bei Rusijos pirkėjai dažniausiai rinkosi sodrią „Hot Magenta“ spalvą. Skirtingai elgėsi Skandinavijos šalys: švedai labiausiai mėgsta „Moondust silver“, norvegai – „Hot Magenta“, danai – „Panther Black“, o suomiai – „Tango“ spalvą.
Kinijos pirkėjai dažniausiai rinkosi „Passion Orange“ arba „Winning Blue“ spalvas, bet bendrai imant Azijos šalis, populiariausia buvo „Moondust Silver“. Pietų Afrikoje mėgstamiausia spalva tapo „Frozen White“, o Australijoje – „Panther Black“.
Amerikoje naująją „Ford Fiesta“ taip pat bus galima rinktis iš didelės ryškių spalvų gamos, o taip pat ir naujų spalvų, pvz. „Bright Magenta“.
„Fiesta“ labai greitai tapo antru perkamiausiu visų Europos šalių automobiliu bei perkamiausiu Europoje mažos klasės segmento automobiliu. Naujoji „Fiesta“ taip pat padėjo „Ford of Europe“ padidinti užimamą rinkos dalį iki 9,2 proc. – didžiausią nuo 1999 m.
Po debiuto Europoje, naujoji „Fiesta“ buvo pristatyta Pietų Afrikos, Australijos, Naujosios Zelandijos bei Kinijos pirkėjams. Nuo prekybos pradžios iki šių metų rugsėjo Europoje buvo parduota 430 tūkstančių, o Azijoje – 40 tūkstančių automobilių, tačiau jau per spalio mėnesį bendras pardavimų skaičius perkopė 500 tūkstančių automobilių.
Per penkis ateinančius metus ant pasaulinės B-automobilio platformos („Fiesta“) „Ford“ planuoja kasmet pagaminti maždaug po 1 milijoną automobilių visame pasaulyje.
www.auto-bild.lt