Į Lietuvą jau atvyko naujieji „Peugeot 5008“

peu11_24

Pirmasis į Lietuvą atvežtas Peugeot 5008 dalyvauja „Metų automobilio 2009” konkurse, rašoma pranešime.

Po to, kai buvo išleistas 308 SW, o neseniai – krosoveris 3008, Peugeot M1 klasės pasiūlą dabar papildys 4,53 m ilgio ir 1,64 m aukščio Peugeot 5008. Šis kompaktinis 5/7 vietų vienatūris reikšmingai sustiprins Peugeot modelių pasiūlą šeimyninių automobilių rinkoje. 5008-asis bus antras stiprus įsiveržimas, po krosoverio 3008, į talpių ir aukštų M1 klasės automobilių aplinką.

Ištaigingas vidus, skirtas vairavimo malonumui

5008-ojo vairavimo pultas yra originalus ir naujoviškas vienatūrių aplinkoje. Šiam automobilių tipui būdinga aukšta vairavimo padėtis atveria vairuotojui puikų matomumą ir suteikia saugumo jausmą.

Šio automobilio koncepcijos kūrėjams pavyko pasiekti didesnės vairuotojo vietos ergonomijos, viena vertus, dėl sėdynių kokybės, kita vertus, dėl labai vertikalaus vairo palinkimo kampo, tokio paties kaip hečbeko 308.

Vairavimo pulte įrengtos naujausios technologijos, tokios kaip pakelto vaizdo displėjus, pultas pagamintas iš aukštos kokybės prabangių medžiagų.

Šviesus ir erdvus vidus

Priekinį stiklą (1,70 m²) pratęsia platus panoraminis stiklinis stogas (1,69 m²), kuris tarp Peugeot automobilių yra vienas didžiausių.Pridėjus šoninius stiklus ir galinį stiklą, įstiklintas automobilio paviršius siekia 5,77 m².

Vidaus plotis alkūnių aukštyje priekinėse vietose yra 1476 mm, antrojoje eilėje – 1520 mm su tokio paties pločio trimis sėdynėmis. Trečiojoje eilėje, kurioje gali sėdėti du suaugę žmonės, šis plotis siekia 1341 mm.

Erdvė keliams taip pat yra didelė, kaip ir lubų aukštis, o dėl to šiuo automobiliu be vargo gali važiuoti aukšto ūgio žmonės. O tiems, kurie automobilyje nori sėdėti dar patogiau, antrosios eilės visos trys sėdynės turi dvi atlošų palinkimo padėtis ir atskirai gali būti išilgai pastumtos 130 mm.

Rekordinis bagažinės tūris

5008-ojo bagažinės tūris siekia nuo 758 l iki 823 l (arba nuo 579 iki 678 dm3 pagal VDA 210 standartą) po galine lentyna, kai trečiosios eilės sėdynės yra nulenktos. Ši bagažinė yra viena iš talpiausių tarp šios klasės automobilių.

Be to, ši talpa siekia 1247 l, kai išnaudojama visa erdvė iki lubų, o nulenkus antrosios eilės sėdynes gali pasiekti 2506 l tūrį.

Galinių vietų multimedijos sistema

Tam, kad būtų lengviau ištverti ilgas keliones, 5008-asis siūlo antrosios eilės keleiviams puikiai į saloną integruotą multimedijos sistemą.

Šią sistemą sudaro du spalvoti 7’’ ekranai, įtaisyti ant priekinių sėdynių galvos atramų, jungčių pultelis, prie kurio galima prijungti bet kokią nešiojamą garso/vaizdo įrangą (vaizdo grotuvą, žaidimų kompiuterį, DVD grotuvą), taip pat dvi poros belaidžių Bluetooth® ausinių.

Naujausios saugumą stiprinančios technologijos

5008-asis įtvirtina naujus saugumo ir vairavimo patogumo etalonus įdiegdamas iki šiol kompaktiniuose vienatūriuose nenaudotas naujausias technologijas.

Pakelto vaizdo displėjus (Head Up Display) yra iš naikintuvo piloto kabinos pasiskolintas įrenginys! Jis leidžia suprojektuoti svarbiausią vairavimo informaciją (automobilio greitį, pastovaus greičio palaikymo arba greičio ribojimo įtaiso rodmenis, taip pat atstumo tarp automobilių signalizatoriaus rodmenis) į permatomą plokštelę, įrengtą virš prietaisų skydelio.

Atstumo signalizatorius (Distance Alert) yra technologija, leidžianti vairuotojui laikytis saugaus atstumo tarp važiuojančių automobilių.

Snow Motion yra išmani apsaugos nuo buksavimo sistema. Ji prideda naujų funkcijų prie klasikinės apsaugos nuo buksavimo sistemos ir leidžia vairuotojui efektyviai pajudėti iš vietos ir pagreitėti važiuojant apledėjusiu ar apsnigtu keliu.

Serijinė ESP įranga, šešios oro pagalvės, elektrinis automatinis stovėjimo stabdys su pajudėjimo į įkalnę pagalbos funkcija, visų vietų neprisegtų saugos diržų kontrolinės lemputės, nepakankamo padangų slėgio kontrolė ir kt.

Išleidžiant automobilį bus pateikiami du benzininių variklių variantai:

– 1,6 l VTi 120 AG su rank. 5 pav. d., Euro 5 – 7,3 l / 100 km ir 169 g/km CO2 mišriomis sąlygomis;

– 1,6 l THP 156 AG su rank. 6 pav. d., Euro 5 – 7,1 l / 100 km ir 167 g/km CO2 mišriomis sąlygomis.

Bus pateikiami keturi dyzelinių variklių variantai:

– 1,6 l HDi FAP 110 AG su rank. 6 pav. d., – 5,4 l / 100 km ir 143 g/km CO2 mišriomis sąlygomis;

– 1,6 l HDi FAP 110 AG su rank. automatizuota 6 pav. d., – 5,2 l / 100 km ir 135 g/km CO2 mišriomis sąlygomis *;

– 2,0 l HDi FAP 150 AG su rank. 6 pav. d., Euro 5 – 5,8 l / 100 km ir 151 g/km CO2 mišriomis sąlygomis;

– 2,0 l HDi FAP 163 AG su automat. 6 pav. d., Euro 5 – 6,8 l / 100 km ir 178 g/km CO2 mišriomis sąlygomis.

* Vyksta oficialaus patvirtinimo procesas.

[imagebrowser id=93]

www.auto-bild.lt