Kaip „VW Golf VR6“ virto reaktyviniu golfu

pagr

Automobilio savininkas Linas Gatautis sako, kad jo golfukas, reikalui esant, išspaustų net 900 “arklių”! Tiesa, vaikinui kol kas pakanka ir “kuklesnio” – tik 600 AG rezultato.

Sutikite – šis Golf tikrai ne namų šeimininkėms. Tiek “keturkojų ristūnų” (600 AG) tikrai užkaitintų daugelio vyrų kraują. Super! Tokių aukštumų siekta net šešerius metus.
Vokiečiai šį golfą į pasaulį paleido 1992 m. Kaip teigia jo savininkas Linas, 2,8 l darbinio tūrio variklis viso labo teišspausdavo 174 AG. Po pirmo apsilankymo tiuningo dirbtuvėse “vokietukas” raumenų prisiaugino nedaug. Tuomet į priekį jį traukė jau 212 “arklių”.

Tačiau šis variklio forsavimas, t.y. galios didinimas, baigėsi liūdnai. Linui atvykus į vienas iš pirmųjų “dragų” lenktynių Lietuvoje, automobilis užsidegė. Priežastis – po variklio dangčiu buvo blogai sujungtos benzino žarnelės. Golfas degė tik 1 min., tačiau nuostoliai siekė net 7 tūkst. Lt. Viena paguoda, kad automobilis buvo draustas.

autorius

Foto: galingojo Golfo savininkas Linas Gatautis

Po antro apsilankymo pas “fizinio lavinimo mokytoją” rezultatas buvo kur kas geresnis – jau 380 “grynakraujų ristūnų”. Tačiau tai buvo dar ne riba. Tik po to, kai buvęs VR6 variklis praplatėjo iki 3,0 l darbinio tūrio ir užsiaugino gėdos nedarančius 600 AG “raumenis”, pagaliau buvo pataikyta tiesiai į dešimtuką. Tai, ką jūs dabar matote nuotraukose, kūrė net dvi tiuningo įmonės – “Ground Zero” ir “V&G Car Styling”. Pirmieji automobilį vertė žvėrimi – kūrė variklį ir važiuoklę, antrieji lipdė ir puošė jo išorę.

“Mašina dabar labai smagi. Automagistralėje gali pažaisti su kitais vairuotojais. Pavyzdžiui, važiuoji kokiu 120 km/h greičiu ir kas nors tave lenkia. Tereikia truputį spustelėti greičio pedalą, ir strimgalviais lekiantis mano golfas kitus palieka toli už nugaros”, – pasakojo Linas.

[imagebrowser id=85]

Mindaugas Malinauskas
A.Brazaičio nuotr.