Trečiadienį „Opel“ prezidentas Nickas Reilly suteikė „General Motors“ darbo tarybos atstovams galimybę susipažinti su bendrovės planu vėl pastatyti „Opel“ ir „Vauxhall“ gamyklas ant kojų, rašoma pranešime.
Tačiau N. Reilly pabrėžė, kad galutinių sprendimų dar nėra. Netrukus bendrovė planuoja pradėti informavimo ir konsultacijų etapą, skirtą visoms suinteresuotosioms šalims.
„Mes privalome sukurti tvarų, gyvybingą „Opel“ / „Vauxhall“ verslo planą. Konkurencija labai intensyvi ir kiekvieną dieną darosi vis didesnė. Privalome sumažinti savo sąnaudas, – pareiškė N. Reilly. – Jei norime, kad mūsų gamybinė veikla Europoje atsigautų, privalome kovoti.
„Opel“ / „Vauxhall“ turi 20 proc. sumažinti savo gamybinius pajėgumus. O tai reiškia, jog bendrovės gamyklose Europoje reikės atleisti 9 tūkst. darbuotojų. Bendrovės atstovai ir EEF sutiko sudaryti darbo grupę. Ji aptars gamyklos Antverpene, kurios ateitis yra „neaiški“, klausimą. Mes apsvarstysime visus variantus“.
Informavimo ir konsultacijų laikotarpiu, pasak N. Reilly, bendrovė sutiko vengti vienašališkų sprendimų, tačiau siekiama, jog visos diskusijos šiuo klausimu baigtųsi iki metų galo, nes tai būtų naudinga tiek darbuotojams, tiek bendrovei. „Mes visi turime tą patį tikslą: sukurti gyvybingą ir tvarią bendrovę. Tai visiškai įmanoma. Todėl tikiuosi toliau bendradarbiauti su darbuotojų atstovais“, – tikino N. Reilly.
Kalbėdamas apie valstybės paramą, pareigūnas užsiminė, jog verslo restruktūrizacija, kuri padėtų „Opel“ / „Vauxhall“ išgyventi per šią ekonominę krizę iki kitų metų ir investuoti į naujus gaminius bei gamyklas, kad bendrovė galėtų judėti pirmyn, kainuotų maždaug 3,3 mlrd. eurų. GM ketina dalyvauti finansuojant restruktūrizaciją, tačiau bendrovė tikisi tiek darbuotojų pagalbos, tiek valstybės paramos.
www.auto-bild.lt