Ar signalizacija gali iškrauti akumuliatorių?

Turiu bėdų dėl automobilio akumuliatoriaus. Jis, mašinai stovint, išsikrauna greičiau nei per dvi paras. Ar tiesa, kad to priežastis – įjungta signalizacija?

Gintaras

Akumuliatorius gali išsikrauti dėl daugelio priežasčių, kurios dažniausiai būna labai smulkmeniškos: trumpasis jungimasis elektros instaliacijoje, neužgęstančios lemputės bagažinėje ar salono dėtuvėse, neteisingai sumontuoti papildomi aksesuarai, kuriems būtina elektra. Kartais problemų kyla ir dėl signalizacijos. Gerai veikianti apsaugos
sistema, mašinai stovint, naudoja tik labai minimalų energijos kiekį. Jei akumuliatorius geras, o signalizacija “netrumpina”, problemų užvesti automobilį neturėtų kilti net ir tuomet, jei jis stovėjo dvi ar tris savaites.

Jei sumontuota sudėtinga apsaugos sistema

Papildomų bėdų dėl signalizacijos gali iškilti, jei sumontuota labai sudėtinga apsaugos sistema. Kiekvienas papildomas apsaugos elementas – judesio, smūgio, perimetro apsaugos jutiklis ar savaime įsikraunantis signalas – reikalauja papildomo energijos kiekio. Signalizaciją turintį automobilį paprastai būna sunku užvesti ir todėl, kad dauguma apsaugos įrenginių įtampos kritimą supranta kaip bandymą pavogti mašiną. Įtampos kritimas elektros instaliacijoje visiškai normalus dalykas, kai užvedamas šaltas variklis ir ypač tuo atveju, jei akumuliatorius yra silpnas. Signalizacijai įsijungus ir pradėjus “rėkti”, elektros poreikis staigiai padidėja kelis kartus – kaukia signalas, įsijungia šviesos. Per minutę sunaudojama visa likusi energija ir akumuliatorius “nudusta”.  Tokiu atveju gali padėti tik akumuliatoriaus įkrovimas specialiu prietaisu. O norint sužinoti visą tiesą, geriausia nuvažiuoti į servisą ir patikrinti, dėl ko akumuliatorius išsikrauna.

FOTO: akumuliatoriaus išsikrovimo priežastimi gali būti sugedusi signalizacija

„Autobild Lietuva“ archyvo nuotr.

www.auto-bild.lt