Pekine debiutavo Kinijos rinkai skirtas Peugeot 408

Savaitgalį Pekino automobilių parodoje debiutavo naujas Peugeot 408 modelis, skirtas tik Kinijos rinkai. Čia jis bus gaminamas ir parduodamas.

Dabar po sėkmingos prekybos 307-uoju modeliu naujasis Peugeot DF 408, sukurtas specialiai Kinijos rinkai, sustiprins Dong Feng Peugeot pozicijas M1 klasėje, užimančioje 45 proc.  visos rinkos.

2010 metais naujasis Peugeot DF 408 turėtų „Liūto” ženklui padėti padidinti pardavimą 30 proc., lyginant su 2009-aisias, o kartu dvigubai padidinti numatytus plėtros tempus šioje rinkoje.

Šis pusaukštės konstrukcijos notch-back sedanas buvo sukurtas bendromis Peugeot stiliaus specialistų komandų Europoje ir Kinijoje pajėgomis ir atitinka tris tikslus: įkūnyti šios markės modernumą, garantuoti maksimalų saugumą ir pasiūlyti konkurentų neturinčią vidinę erdvę.

Pavadinimas 408 suteiktas laikantis tradicinės pavadinimų suteikimo tvarkos.

Skaičius 4 rodo automobilio dydį (4,68 m) ir vietą prestižinių vidutinių sedanų klasėje, 0 pavadinimo viduryje rodo priklausymą Peugeot markei, 8  – automobilių kartą.

Šis pavadinimas nurodo Peugeot 408-ojo, kuris tampa 8-osios serijos pirmtaku Kinijos rinkoje, vietą Peugeot automobilių gamoje.

Dong Feng Peugeot 408 yra bendras PSA Peugeot Citroën ir Kinijos grupės DFM gaminys. Automobilis, kuriam numatyta tapti vienu iš Kinijos rinkos etalonų, gaminamas Wuhan gamykloje Kinijos Hubei provincijoje. Planuojama parduoti 100 tūkst. šių automobilių per metus.

Dabartinį 407-ą modelį Europoje pakeis kitas visai naujas modelis 508. Toks pavadinimas – ne šiaip sau. Gamintojai tikina, kad Peugeot 508 visais parametrais pranoks 407-ąjį.

Be to Peugeot 508 taps kompanijos flagmanu, mat kuomet jis pasirodys, bus nutraukta sedano Peugeot 607 gamyba.

Nors Peugeot į Kinijos rinką įžengė tik prieš 5 metus, 2009-aisias jau parduota daugiau nei 410000  automobilių, t. y. 44 proc. daugiau negu 2008-aisias.

www.auto-bild.lt

Šaltinis: „Žibintas“

Foto: gamintojo