„Opel“ parodė naują ekologišką modelį

„Opel“ kompanija paskelbė oficialią informaciją apie naująjį koncepcinį automobilį Flextreme GT/E. Jis ypatingas tuo, kad demonstruoja kompanijos technologijų vystymosi kryptį.

Automobilio ilgis 4762 mm, aukštis – 1308 mm, plotis – 1871 mm, o ratų bazė – 2900 milimetrų. Kad galima būtų efektyviai valdyti oro srautus, automobilyje montuojami palyginti siauri ratai (21 colio, lengvojo lydinio), kurie sumažina oro pasipriešinimą, o taip pat padangos 195/45 su žemu pasipriešinimu supimui.

Šoniniai aerodinaminiai sparnai, kurių ilgis yra 350 mm, valdo oro srautus ir, važiuojant dideliu greičiu, užlenkia galinius kėbulo kampus.

Be to, naudojant lengvas kėbulo medžiagas, inžinieriams pavyko 40 procentų sumažinti automobilio svorį. O tai taupo ir automobilio suvartojamų degalų kiekį, ir pailgina automobilio nuvažiavimo kelią vienu baterijos pakrovimo metu.

Po variklio gaubtu koncepciniame automobilyje montuojama baterija E-REV, kurią sukūrė GM ir jau montuojama modelyje Opel Ampera. Mašina išvysto 150 arklio galių, o jos sukimo momentas yra 370 Nm. Nuo nulio iki 100 km/h automobilis įsibėgėja mažiau negu per penkias sekundes. Maksimalus greitis – daugiau negu 200 km/h.

Naudodamas vien tik baterijų energiją, automobilis gali nuvažiuoti  60 km, tuo pačiu neišmesdamas į aplinką СО2, iš viso automobilis su pilnu baku ir pilnai įkrauta beterija gali įveikti 500 kilometrų. Vidutinės kuro sąnaudos sudaro 1,6 3/100 km, o СО2 išmetimas – mažiau negu 40 g/km.

Įdomu, kad skirtingai negu kitų hibridinių automobilių, Flextreme GT/E ratai varomi elektros energija. T formos ličio-jonų baterija yra montuojama dugno apačioje ir galinėmis sėdynėmis.

Flextreme GT/E skiriasi ir nuo įprastų elektromobilių, kurių vienintelė varomoji jėga – baterija, kurios nepakanka ilgai kelionei. Pakanka įjungti mažą benzininį variklį ir automobilio įveikiamas kelias pailgėja iki 500  km.

www.auto-bild.lt

Foto gamintojo