Ar įmanoma pakeisti naują automobilį?

Prieš kelerius metus Lietuvoje iš salono nusipirkau visai naują Peugeot 307 su 2.0 HDI varikliu. Maždaug po pusmečio, nuvažiavus 8 tūkst. km, automobilį pradėjo “traukti” į dešinę. Autorizuotame servise lankiausi daugiau nei 20 kartų, deja, gedimo niekas negali pašalinti. Po kurio laiko raštu kreipiausi į oficialius atstovus ir pareikalavau Peugeot 307 automobilį pakeisti į tokį patį, bet be trūkumų. Sulaukiau neigiamo atsakymo bei patikinimo, kad nustačius gedimą šis bus pašalintas atstovybėje esančiame servise. Mašina nuolat remontuojama iki šiol, bet tai neduoda jokių rezultatų. Mano pokalbiai telefonu su atstovais irgi nepadeda. Garantiniu laikotarpiu servisas jau pakeitė amortizatorius, spyruokles, daugelį svirčių, galinę sąramą ir net pačią vairo kolonėlę. Sąrašą galiu tęsti iki begalybės. Ar įmanoma grąžinti brokuotą mašiną?

Nemanome, kad skaitytojui pavyktų grąžinti mašiną oficialiam “Peugeot” koncerno atstovui mūsų šalyje ir pasikeisti ją į kitą tokią pačią ar net kitokį modelį. Mūsų žiniomis, Lietuvoje tokių pakeitimo atvejų buvo vienetai. Tai pavykdavo padaryti tik labai patyrusių ir pasikausčiusių teisininkų pagalbos dėka. Kita vertus, oficialūs gamintojų atstovai tokiais atvejais dažnai siūlo kompromisinį variantą. Vienas iš būdų galėtų būti atpirkti brokuotą automobilį iš savininko didesne nei rinkos kaina ir pasiūlyti jam kitą naują mašiną gana patrauklia kaina. Apie naujo automobilio grąžinimą oficialios atstovybės nenori net kalbėti, nes tokiu atveju tikrai atsirastų daug tokių naujų automobilių savininkų, kurie nusipirkę mašiną ir pavažinėję pusmetį, sumanytų ją nurašyti ir gauti naują…