„Cadillac“ nusprendė atsiriboti nuo GM

„Cadillac“ kompanija – liuksusinis „General Motors“ prekinis ženklas – nusprendė atsiriboti nuo Amerikos gamintojo, kurio bankrotas negatyviai įtakojo automobilių prekybą, rašo Bloomberg.

„Cadillac“ jau nuiminėja GM prekinį ženklą nuo pardavimų centrų ir automobilių, bei ruošia savo reklaminę kampaniją, kurioje nebus minima motininė kompanija.

Dėl GM bankroto, Cadillac markės automobilių pardavimai JAV praėjusiais metais krito 32 procentais.

„Cadillac“ tapo pirmuoju koncerno prekės ženklu, kuris atsiriboja nuo savo motininės kompanijos. Analogišką žingsnį šiuo metu nori atlikti ir Chevrolet, Buick bei GMC.

Amerikos koncernas tikisi kaitais metais Cadillac pardavimus padidinti 28 procentais – iki 140 tūkstančių automobilių per metus.

www.auto-bild.lt