Premijos už „laužą“ stabdo rinką

Premija už „automobilių laužą“, kurią Vokietijoje mokėjo 2009-aisiais (2,5 tūkst. eurų), stabdo 2010-ųjų metų rinką: automobilių pardavimai šiemet čia nukrito 30 proc. palyginus su tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu.

Kaip rašo Deutsche Welle, priežastis paprasta: visi, kurie norėjo įsigyti automobilį, tai padarė praėjusiais metais, kai vyriausybė premijos už „metalo laužą“ pagalba palaikė paklausą.

Be to, automobilio neįmanoma parduoti be kokio nors „papildomo pasiūlymo“, pvz., nemokamas padangų komplektas, nemokamas kelių metų servisas, nemokamas benzinas ir pan. Kadangi tokias sąlygas siūlo beveik visi automobilių salonai, tapo sunku šioje konkurencinėje kovoje laimėti ir parduoti.

Praėjusių metų senų automobilių naikinimas įtakojo tai, kad tapo daugiau naujų mašinų, kurių remontuoti nereikia, tad automobilių servisai turi mažiau darbo ir yra priversti atleisti iš darbo mechanikus, kad galėtų „sudurti galą su galu“.

www.auto-bild.lt