Sudėtinga pakeisti dirželį

Stebėdamas savo VW Passat automobilio skirstomojo dirželio keitimo procedūrą buvau labai nustebintas. Serviso meistras nuėmė buferį, aušinimo sistemos radiatorių ir net žibintus. Už visus šiuos darbus man, žinoma, teko sumokėti. Ar tai iš tiesų buvo būtina?

Daugelio automobilių, ypač naujesnių modelių, variklio skyriuje labai ankšta, nes šioje vietoje prigrūsta daug pačių įvairiausių prietaisų ir sistemų. Todėl dažnai norint atlikti net paprasčiausius veiksmus tenka išardyti vos ne pusę mašinos. Gaila, kad už konstruktorių ir inžinierių klaidas atvykus į servisus tenka mokėti automobilių savininkams. Pavyzdžiui, yra modelių (Renault Vel Satis), kurių skirstomojo dirželio keitimo procedūra užtrunka net 16 darbo valandų.