Nesklandumai „Toyota“ įvaizdžiui nepakenkė

Kaip praneša kompanija Harris Interactive, kuri kasmet skelbia JAV teritorijoje veikiančių įmonių reitingus, „Toyota“ kompanija vis dar yra populiari amerikiečių tarpe.

2009 metais amerikiečių pasitikėjimas kompanija nukrito viso labo tik 0,61 proc. ir sudarė 78,21 procento. Tačiau, nepaisant nedidelio nuosmūkio, „Toyota“ prarado pačios autoritetingiausios kompanijos statusą – ją 0,2 proc. aplenkė „Honda“.

Puikius rezultatus pasiekė kompanija „Ford“, kurios autoritetas amerikiečių akyse išaugo 11,28 procento. Šis augimas tapo pačiu didžiausiu  ne tik tarp automobilių kompanijų, bet ir visame reitingų sąraše apskritai.

„Ford“ pasitikėjimo procentas pasiekė 69,77 procento. Per metus nepasikeitė „Chrysler“ ir „General Motors“ padėtis – jų pasitikėjimo rodiklis atitinkamai 51,9 ir 53,6 proc.

Apklausa vyko nuo 2009 metų  gruodžio iki 2010 metų vasario. Iš viso buvo apklausta daugiau kaip 30 tūkstančių respondentų.

www.auto-bild.lt