Populiarėja žalų registravimas telefonu

Draudimo bendrovės „Ergo Lietuva“ duomenimis, 2007 metais telefonu registruotos žalos sudarė 25 proc., o 2010 metų pradžioje – jau 50 proc. visų žalų. Draudimo bendrovė žalas telefonu pradėjo registruoti pirmoji Lietuvoje prieš septynerius metus. Ši paslauga teikiama 24 val. per parą. Tokia galimybe kasmet naudojasi vis daugiau vairuotojų, rašoma pranešime.

„Toks būdas pranešti apie žalą yra itin patogus klientams. Telefonu registruojamos ir didelės, dešimtis tūkstančių litų siekiančios žalos, ir smulkūs draudžiamieji įvykiai. Tad paslaugos papildymas galimybę iškart susitarti ir gauti draudimo išmoką yra kryptingas paslaugos tobulinimas, prisitaikant prie šiandienos klientų poreikių“, – teigia transporto priemonių ir sveikatos draudimo departamento direktorius Audrius Pilčicas.

2009 metais bendrovė „Ergo Lietuva“ pasirašė 68,5 mln. litų privalomojo vairuotojų civilinės atsakomybės ir kasko draudimo įmokų. Vairuotojams, apsidraudusiems privalomuoju vairuotojų civilinės atsakomybės draudimu, bendrovė apmokėjo daugiau kaip 26 mln. litų žalų. Tuo tarpu kasko draudimo išmokos siekė 31,5 mln. litų. Beveik visos kasko draudimo sutartys sudarytos, vairuotojams pasirinkus didžiausios apimties, „visų rizikų“ principu sukurtas, draudimo taisykles.

www.auto-bild.lt