Hibridinė elektro-benzininė lengvojo automobilio Toyota Prius versija Japonijoje laimėjo pirmąją vietą pagal 2009 finansinių metų, kurie baigėsi kovo 31-ąją, pardavimus. Hibridas pirmą kartą istorijoje tapo rinkos lyderiu.
Kaip praneša „Praim-Tass“ su nuoroda į Japonijos automobilių pardavėjų asociaciją, šios markės automobilių pardavimai praėjusiais metais pakilo keturis kartus palyginus su prieš tai buvusiais finasiniais metais. Iš viso 2009-aisiais buvo nupirkta 270 tūkstančiai Prius’ų.
Šių automobilių populiarumą lėmė santykinai švarus kuras ir ekonomiškumas: Prius su vienu litru benzino nuvažiuoja apie 38 kilometrus. Nemažą vaidmenį suvaidino Japonijos vadovybė, kuri skatina gyventojus pereiti prie ekologiškai švarių automobilių. Tiems, kas pirko hibridinį variklį turintį automobilį, buvo suteikiama nuo 500 iki 2,5 tūkst. JAV dolerių nuolaida. Švarių automobilių savininkai turi ir mokestinių lengvatų.
www.auto-bild.lt