VW sugalvojo naują reklamos būdą

„Volkswagen“  sugalvojo netradicinę savo produkcijos reklamą.  Jaunimo interneto svetainėje „Look at me“ buvo paleista komunikacinė reklama, kurioje dalyvauja automobilis Polo. Projektas buvo pavadintas „Insiders by VW Polo“. Tai netadicinis vadovas po šešias Europos valstybių sostines: Paryžių, Londoną, Berlyną, Amsterdamą, Prahą ir Barseloną.

Gidais reklamoje „dirba“ Europoje gyvenantys rusai. Visi jie – kūrybinių profesijų atstovai ir pasakoja apie neformalų šių miestų gyvenimą, unikalias vieteles, įvairius įvykius. Pasakojama važiuojant naujuoju Volkswagen Polo automobiliu, nepamirštama pasidalinti ir automobilio vairavimo įspūdžiais.

„Volkswagen“ atstovės žodžiais tariant, kompanija norėjo „naujo kontakto su tipiška Polo auditorija – žmonėmis, gyvenančiais aktyvų gyvenimą, daug keliaujančiais, visuomet esančiais miesto įvykių centre“.

www.auto-bild.lt

Info: auto.utro.ru