„Yeti“ turės naują benzininį variklį

Čekų automobilių gamintojas „Škoda Auto“ pristato 2011 m. modelio metų naujoves, ypač variklių srityje. Nauji dyzeliniai galios agregatai grindžiama modernia „common rail“ technologija, kuri pilnai pakeis senesnį siurblio-purkštuko principą, be to, gamintojas ketina pasiūlyti įvairesnių TSI benzininių turbininių variklių, rašoma pranešime.

„Mes kuriame naujus variklius darbo tūrio mažinimo principu, siekdami užtikrinti maksimalų išgaunamą efektyvumą. Naujos technologijos, tokios kaip optimizuota „common rail“ tiesioginio degalų įpurškimo sistema, leidžia ženkliai sumažinti išmetamų į aplinką teršalų kiekį ir degalų sunaudojimą. Todėl mes galime pasiūlyti galingus, tačiau ekonomiškus ir ekologiškus variklius“, – sako už techninį vystymą atsakingas Škoda Auto valdybos narys Eckhardas Scholzas.

„Octavia“ modeliui netrukus bus siūlomas naujas „common rail“ tipo 2,0 TDI CR DPF 103 kW variklis, kuris pakeis tokios pat galios ir kubatūros variklį su siurbliais-purkštukais. Naujas motoras bus montuojamas tiek su mechanine, tiek su automatine transmisija su priekinių ratų pavara, o taip pat mechanine pavarų dėže ir visų ratų pavara. Vėliau atsiras versija ir su automatine DSG transmisija bei visų ratų pavara. Visos versijos atitinka EU5 aplinkosaugos standarto reikalavimus.

Kompaktinio visureigio Yeti variklių gamą papildys šiuolaikiškas 1.4 TSI 90 kW benzininis variklis, kuris bus tiekiamas kartu su mechanine pavarų dėže ir priekiniais varančiaisiais ratais. Dyzelinių Yeti pasiūloje atsiras 2,0 TDI CR DPF 103 kW versija su automatine DSG transmisija ir visų ratų pavara bei galinga 2,0 TDI CR DPF 125 kW modifikacija su mechanine pavarų dėže ir visų ratų pavara.

Superb ir Superb Combi automobiliai, be jau gaminamų versijų, bus siūlomi su 2,0 TSI 147 kW benzininiu varikliu, kuris bus komplektuojamas kartu su 6 laipsnių automatinę DSG transmisija.

Visi minėti pakeitimai bus įdiegti į gamybą jau nuo šių metų birželio mėnesio.

www.auto-bild.lt