GM reklamai panaudojo Einšteiną

Jeruzalės Žydų universitetas reikalauja teisminiu būdu išieškoti iš „General Motors“ koncerno daugiau kaip 75 tūkst. JAV dolerių už neteisėtą mokslininko Alberto Einšteino atvaizdo panaudojimą automobilio GMC Terrain reklamoje.

Kaip rašo Detroit Free Press, ketiurių puslapių reklama buvo publikuota praėjusių metų „People“ žurnale. Joje buvo vaizduojamas iki pusės apnuogintas raumeningo vyro kūnas su tatuiruote „E=mc2“ ir užrašu: „Idėjos taip pat yra seksualios“. Žydų universitetas, kuriam Einšteinas po savo mirties perleido teises į savo darbus ir įvaizdį, nusprendė, kad tokia reklama ne tik pažeidžia teises į atvaizdo naudojimą, bet ir iškreipia mokslininko įvaizdį.

GM koncerno atstovų teigimu, reklaminį maketą pagamino garsi reklamos agentūra, kuri užtikrino, kad turi leidimą naudoti mokslininko įvaizdį.

Žurnalo „Forbes“ duomenimis, 2008 metais Albertas Einšteinas užėmė ketvirtąją vietą pačių pelningiausių mirusių garsenybių sąraše. Jo vardo naudojimas kasmet atneša 18 milijonų JAV dolerių pajamų.

www.auto-bild.lt

Foto: freep.com