GM paleido klaidinančią savireklamą

„General Motors“ kompanija pasitiki vis daugiau vartotojų. To pavyko pasiekti reklaminio klipo pagalba. Šiame klipe kalbama, kad kompanija visiškai padengė savo skolas, praneša Bloomberg.

Kasdienės penkių tūkstančių žmonių apklausos, kurias reguliariai vykdo „YouGov Plc“, parodė, kad po reklaminio klipo transliavimo GM koncerno „simpatijos indeksas“ išaugo nuo 12 iki 17 (maksimalus 100).

Nepaisant to, nemažai vartotojų šiuo automobilių gamintojų nepasitiki. Mat kompanija savo skolas padengė panaudodama pinigus, kuriuos gavo iš valstybės. O apie tai reklaminiame klipe nutylima.

Gegužės pradžioje JAV Federalinė prekybos komisija gavo skundą dėl GM reklamos, kuri, manoma, yra klaidinanti: pasižiūrėjus reklamą, gali susidaryti klaidingas įspūdis, kad GM gali pati išlipti iš krizės, be valstybės pagalbos.

www.auto-bild.lt