Išskirtinumo beieškant

Volkswagen specialaus pristatymo Niujorko Taims skvere metu atskleidė pasauliui 6-osios kartos Jetta.

Pasirinkta pristatymui vieta nestebina. Vakarų Europoje kompaktinės klasės sedanai visada liko tik gana siaura niša, o štai Amerikoje ir Azijoje atvirkščiai, neypatingai populiarūs hetčbekai.

Jetta visada stengėsi tapti kažkuo daugiau nei tik „Golfas su bagažine“, ir kiek galima iššokti virš kompaktinės klasės ribų. Naujajame modelyje šis siekis puikiai matomas. Išvaizda įgavo daugiau individualumo, griežtos linijos kiek primena Audi dvasią.

Tą patį sako ir gabaritai. Naujoji Jetta, ūgtelėjusi 90 mm iki 4644 mm ilgio ne tik peraugo savo konkurentus, tokius kaip Ford Focus, Toyota Corolla, Honda Civic, bet ir viena koja žengtelėjo į aukštesnę klasę – ji ilgesnė nei BMW 3 serija ar Mercedes C-klasė. Kaip ir visada, naudojama Golf platforma, tačiau lyginant su pastaruoju modeliu, ratų bazė pailgėjo 70 mm; atstumas tarp priekinių ir užpakalinių sėdynių išaugo 67 mm iki 967 mm. Erdvė užpakalinėje sėdynėje, didelė bagažinė – visa tai turėtų privilioti prie didesnių automobilių pratusius pirkėjus.

Tiesa, interjeras, bent jau demonstruotoje amerikietiškoje versijoje, kuklesnis nei Golf’o.

Naujoji Jetta jau pradėta gaminti Pueblo gamykloje Meksikoje. Tačiau Europoje ji turėtų pasirodyti tik ateinančiais metais. Čia Jetta bus siūloma su 1.2 TSI (105 AG), 1.4 TSI (122 AG arba 160 AG), 2.0 TSI (200 AG), 1.6 TDI (105 AG) и 2.0 TDI (140 AG) varikliais. Dyzeliams ir 2,0 TSI varikliui bus galima rinktis 6 laipsnių DSG automatinę dėžę, o 1,4 TSI – septynių laipsnių.

Volkswagen iki 2018 metų tikisi patrigubinti savo pardavimus JAV, kam Jetta turėtų rimtai pasitarnauti. Šiuo metu amerikiečiai nuperka 110 tūkst. Jetta per metus.

www.auto-bild.lt

Ankstesnių kartų Jetta :

[imagebrowser id=135]