Nauji Euro NCAP testai

BMW 5Šį kartą Euro NCAP specialistai daužė BMW 5 , Alfa Giulietta and Mazda CX-7.

BMW ir Alfa Romeo nuo šiol gali girtis 5 žvaigždutėmis, Mazda tenkinasi keturiomis. Ypač įtikinamai pasirodė BMW. Šis modelis gavo 95proc. įvertinimą už keleivių saugumą, 83 už vaikų apsaugą, 100 maksimumą už saugumo sistemas bei 78 už pėsčiųjų apsaugą. Pasiekti pastarajį įvertinimą padėjo „aktyvus“ kapotas. Smūgio iš viršaus atveju jis kilstelėjamas viršun ir padidina buferinę zoną iki ypač pavojingo susidūrimo su varikliu. Tai kol kas geriausias kada nors pasiektas pėsčiųjų apsaugos įvertinimas. Grėsmė keleiviams taip pat įvertinta kaip žema.

Pagirtinai pasirodė ir Alfa Giulietta. 97 balai už keleivių saugumą, 85 – už vaikų, 86 už saugumo sistemas bei 63 už pėsčiųjų. Tiek priekinio, tiek šoninio smūgio testai islaikyti puikiai, tai pat kaip ir užpakalinis susidūrimas. Skirtingai nuo BMW, pavojus pėsčiajam atsitrenkti į variklį vis dar gana didelis. Sumoje – vėlgi įtikinamos penkios žvaigždės.

Nėra abejonės, kad Mazda taip pat norėtų aukščiausio įvertinimo, bet tenka apsiriboti keturiais. Keleivių apsauga įvertinta 76 balais – bandytojai išmatavo, kad priekinis smūgis gali sukelti dar pakankamą pavojų keliui ir šlauniai atsitrenkiant į prietaisų skydelį. Užpakalinio smūgio atveju nepakankamai apsaugotas kaklas, nelabai aukštas ir įstrižinio smūgio rezultatas. Vaikų apsauga įvertinta 79 procentais, o pėsčiųjų saugumas kukliais 43. Priežąstis – aukštas ir nepasiduodantis kapotas.

www.auto-bild.lt

[imagebrowser id=134]