Naujos kartos X3

Per pasaulį liejasi taupymo banga, tačiau, matyt, ji pasiekia ne visus.  Dar vakar būtume vadinę BMW X3 kompaktišku parketiniu visureigiu, o šiandien antroji jo karta  paūgėjo ir beveik pasivijo savo didesnįjį brolį. Padidėjęs ilgyn 78 mm ir platyn 26 mm naujasis X3 tapo 4648 mm ilgio  – t.y. kaip pirmosios kartos X5.

Išorė – pakankamai tipiška šių dienų BMW, gal kiek svetimai atrodo paprastoki priekiniai žibintai.  Salone – pasukta į vairuotoją centrinė skydelio dalis, iDrive džoistikas, keturi ciferblatai ir „septintuko“ stiliaus vairas. Tačiau, kaip ir priklausytų mažesniam modeliui, salono furnitūra kuklesnė – „trečiuko“ lygio.

Pakaba – priekyje McPherson, užpakalyje daugiasvirtė. Iš naujienų – valdomo standumo amortizatoriai Dynamic Damping Control (vairuotojas gali rinktis vieną oš 3 režimų – Normal, Sport ir Sport+), elektrinis vairo stiprintuvas su galimybe keisti perdavimo skaičių (papildoma opcija) . Visų varančiųjų ratų transmisija xDrive įprastinę elektromagnetimę movą, atjungiančią priekinius ratus. Stabilizacijos sistema turi „Performance Control“ funkciją, imituojančią aktyvų ratų diferencialą, pristabdant vidinį posūkio ratą.

BMW X3 bus tiekiamas dviejų versijų:  – xDrive35i su 306 AG  trijų litrų darbinio tūrio 6 cilindrų varikliu su turbina, arba xDrive20d su dvilitriniu 184 AG turbodyzeliu. Pirmasis variklis komplektuojamq 8 laipsnių automatine dėže, dyzelis – 6 laipsnių mechanine. Visos versijos turės „start-stop“ sistemą. Pastaroji 14 proc. sumažina kuro sąnaudas, taip kompensuodama didesnį padidėjusio ir pasunkėjusio automobilio apetitą.

Tarp akcentuojamų privalumų – erdvus salonas (dėka 15 mm išaugusios ratų bazės), trijų dalių nulenkiama užpakalinė sėdynė, 550 l talpos bagažinė.

Naujasis modelis bus gaminamas JAV, tačiau pagrindine rinka turėtų išlikti Europa.

www.auto-bild.lt