Nekreipia dėmesio į kritiką

Opel nusprendė toliau tęsti savo „amžinos garantijos“ reklamą po to, kai Vokietijos apsaugos nuo nesąžiningos konkurencijos centras pareikalavo ją nutraukti dėl melagingos informacijos. Taip praneša Reuters, remdamasi kompanijos viceprezidento Aleino Viserio žodžiais.

„Mes niekada ir negalvojome nutraukti reklamos“ , pareiškė Viseris ir pridėjo, kad nelaiko garantijos sąlygų klaidinančiomis. „Kaip ir kiekviena garantija, mūsiškė turi sąlygas ir jos visiškai aiškiai išdėstytos“.

Atsakydamas į kaltininimą, kad „amžina“ garantija galioja tik 160000 km, Viseris laiko, kad tokio apribojimo visiškai užtenka šiuolaikiniams automobiliams. „Suraskite ir parodykite nors vieną automobilį  su daugiau kaip 100000 km rida“, pridūrė jis.

www.auto-bild.lt