Ilgai lauktas VW Sharan

Palyginti su senu modeliu, naujasis Sharan 22 cm ilgesnis ir 9,2 platesnis

Pirmoji VW Sharan modelio karta pradėta gaminti 1995 metais, antroji – 2000-aisiais, o 2003 metais atliktas antrosios kartos atnaujinimas. 2010 metų Sharan yra iš esmės naujas  modelis.

Automobilis atrodo visai kitaip nei jo pirmtakas. Priekis, kaip ir visų naujausių VW modelių, pasiskolintas iš Golf VI, o žiūrint iš galo ir iš šono atnaujinimai taip pat akivaizdūs: naujos  kėbulo formos, kitokie žibintai, buferiai, apdailos detalės. Naujojo modelio matmenys: ilgis – 4,85 m, plotis – 1,9 m, aukštis – 1,72 m. Tai reiškia, kad jis 22 centimetrais ilgesnis ir 9,2  cm platesnis už pirmtaką, tačiau žemesnis – jo aukštis buvo sumažintas 1,2 cm. Rezultatas: geros proporcijos, dinamiškesnė išvaizda ir 30 kilogramų nukritęs svoris.

Vidus

Reikia pasidžiaugti, kad Sharan vidus labai ergonomiškas ir net prabangus. Pirkėjams siūlomos penkiavietės, šešiavietės bei septynvietės versijos. Įrangos lygmenys tokie pat kaip visų  VW automobilių: “Trendline”, “Comfortline”, “Highline”. Apdailos medžiagos ir surinkimo kokybė –aukščiausio lygio. Viena iš pagrindinių naujovių – slankiosios šoninės durelės,  padedančios patogiau patekti į saloną.

VW Sharan vidaus apdailos medžiagos, prabangios plastikinės detalės surinktos kokybiškai

Į bazinę modelio komplektaciją įeina septynios saugos oro pagalvės, ESP, oro kondicionierius, CD grotuvas. Ilgesnių kelionių mėgėjai papildomai turėtų užsisakyti elektra valdomą panoraminį stoglangį ir trijų zonų klimato kontrolės įrenginius, kurie labai pradžiugintų keleivius.

Vienatūriui labai svarbu vidaus ergonomika: juk tai šeimyninis, kelioninis ir kartais net krovininis automobilis. Sulankstyti galines sėdynes visai nesunku, nes naujajame vienatūryje  įmontuota “Easy- Fold” sistema. Be to, penkiaviečiame modelyje po bagažinės dangčiu telpa nuo 885 iki 2430 litrų bagažo.

Varikliai

Gamybos pradžioje į naujajį modelį montuojami keturi varikliai: du benzininiai 1.4 TSI (150 AG) ir 2.0 TSI (200 AG) ir du dyzeliniai 2.0 TDI (140 arba 170 AG). Pavarų dėžės –  mechaninės arba dviejų sankabų automatinės DSG. Džiugina tai, kad su 140 AG dyzeliniu varikliu vidutinės degalų sąnaudos siekia tik 5,5 l/100 km. Tokio dydžio ir formos automobiliui tai išties labai geras rezultatas. Vienatūris varomas priekiniais ratais, bet vėliau bus galima užsisakyti ir “4MOTION” versiją su visais varančiaisiais ratais.

Naujo VW Sharan su silpniausiu 1.4 TSI varikliu kaina – nuo 92 tūkst. litų, o už pigiausią modelį su dyzeliniu varikliu teks atseikėti 101 500 litų.

Viena didžiausių naujovių – slankiosios šoninės durelės, per kurias patogiau patekti į saloną

Tai mums patinka

Labai praktiškas vienatūris – erdvus, ekonomiškas ir kartu dinamiškas.

To mums trūksta

Išskirtinumo: kaip visuomet “Volkswagen AG” nenustebino dizaino įmantrumu.

Tai mus nustebino

Kokybės jausmas viduje. Atrodo, kad važiuoji limuzinu.

Išvada

2010 metų VW Sharan – tai visiškai naujas modelis. Didesnis, erdvesnis, taupesnis… Už seną modelį jis geresnis viskuo. Tie, kuriems reikalingas šios klasės automobilis, sulaukė dėmesio verto modelio. Tolimos kelionės su šiuo modeliu bus tikras malonumas.

„AutoBild Lietuva“ 2010 Nr.16