Opel garantija išvadinta apgaule

Vokietijos apsaugos nuo nesąžiningos konkurencijos centras kreipėsi į Opel kompaniją reikalaudamas nutraukti „amžinos“ garantijos reklaminę kampaniją. Priešingu atveju centras žada kreiptis į teismą už vartotojų teisių pažeidimą.

Centro nuomone, garantijos pavadinimas neatitinka tikrovės. Ji galioja tik 160000 km ridai, arba kol pirmasis pirkėja parduos automobilį, iš jo įsigijęs vairuotojas ją turi atnaujinti mokamai. Be to, reikalingos dalys nemokamai keičiamos tik per pirmuosius 50000 km, po to teks primokėti priklausomai nuo ridos.

„Melas patraukiančiame dėmesį šūkyje negali būti pateisintas ar palengvintas jokiomis papildomomis nuorodomis“, pareiške Centras.

Opel pareiškė, kad tokios garantijos įvedimas sukėlė didžiulį susidomėjimą.

www.auto-bild.lt