Dar vienas Chevrolet

Besiruošiant pasauliniam automobilių šou Paryžiuje, gamintojai vienas po kito atskleidžia savo būsimas premjeras. Ne išimtis ir Chevrolet, per savaitę parodžiusi trijų naujų modelių vaizdus.  Paskutinis -mažas hetčbekas Aveo.

Kaip sakoma pranešime spaudai, „Chevrolet Aveo” išsiskirs neįprastais dizaino elementais: gana agresyviai atrodančiu automobilio priekiu, išraiškingais dvigubais priekiniais žibintais, dviejų dalių priekinėmis grotelėmis, griežtomis kėbulo linijomis, C statramsčio srityje  sumontuotomis užslėptomis galinių durelių rankenomis ir principine dizaino nuostata „ratai į išorę, korpusas viduje“. Naujasis „Aveo“ turės visus „Chevrolet“ naujai kuriamam dizainui būdingus bruožus.

Naujasis sportiškas „Chevrolet Aveo“ dizainas ir dinaminės savybės buvo tobulinamos pagal Europos vairuotojų poreikius, o galutinė automobilio specifikacija bus atidžiai pritaikyta kiekvienai Europos rinkai.

„Tai įspūdingas laikas „Chevrolet“ markei ne vien tik dėl to, kad pristatome naujus modelius vienatūrių MPV ir kompatinių automobilių segmentuose. Esame rimtai nusiteikę žengdami į vieną didžiausių Europoje mažų automobilių segmentą su naujuoju „Aveo”, kuris pasirengęs konkuruoti su geriausiais šio segmento automobiliais”, – pažymi  Wayne Brannon, Chervolet Europa prezidentas ir vykdantysis direktorius.

Naujasis „Aveo” yra ilgesnis ir platesnis nei dabar gaminamas, jo salonas yra erdvesnis,  bagažinės talpa yra viena didžiausių tokių automobilių tarpe.  Vidaus dizaine taip pat netrūksta staigmenų. Čia galima įžvelgti motociklų dizainui būdingą prietaisų skydelio dizainą, kuriame analoginis tachometras yra sujungtas su skaitmeniniu spidometru.

Vientisas prabangios mėlynos spalvos centrinės konsolės, kabinos detalių apšvietimas ir pasirenkamos spalvos centrinės panelės ir durų interjero dizaino elementai sukuria vieningą visumą. „Aveo“ klientai tikrai įvertins kokybiškas interjero medžiagas,  daugiafunkcines daiktadėžes, modernią garso sistemą, įrengtą USB jungties lizdą, galimybe naudotis „Bluetooth“ ryšiu.

Pabrėžiant „Chevrolet” sportines valdymo ir stabilumo charakteristikų savybes „Aveo” kėbule buvo integruota bendra kėbulo komponentų sistema (BFI), kurios pagalba buvo pasiektas ypatingai aukštas kėbulo patvarumas sukimui, kas leido sukurti vieną tvirčiausių kėbulo konstrukcijų mažų automobilių segmente.

Naujojo „Aveo” važiuoklė pritaikyta europietiškam skoniui – automobilį bus lengva ir komfortiška valdyti.  Visose naujose „Aveo“ standartiškai bus montuojama elektroninė vairo stiprintuvo (EPS), elektroninė stabilumo kontrolės (ESC) ir ABS stabdžių sistemos.

Naujajam „Chevrolet Aveo“ modeliui sukurta plati šiuolaikiškų keturių cilindrų benzininių ir dyzelinių variklių gama. Juose įdiegtos naujausios technologijos, tokios kaip kintamas vožtuvų ciklas su dvigubais paskirstymo velenėliais bei „common rail“ degalų įpurškimo sistema dyzeliniams varikliams.

Benzininių variklių spektrą sudaro dvi 1,2 litro agregato versijos (70 AG ir 86 AG) bei 1,4 litro (100 AG) ir 1,6 litro (115 AG) motorai. Pirmą kartą „Aveo“ modelis turės dvi dyzelinio 1,3 litro variklio versijas (75 ir 95 AG), turinčias „Start/Stop“ technologijas.

Pirmą kartą „Chevrolet“ kompanijos istorijoje 6 laipsnių automatinė pavarų dėžė bus įdiegta mažame automobilyje. Kaip pasirenkama įranga tokia pavarų dėžė daugelyje rinkų bus montuojamas į „Aveo“ 1,4 ir 1,6  versijas. Standartiškai priklausomai nuo variklio pasirinkimo į „Aveo“ modelius bus montuojamos mechaninės 5 ir 6 laipsnių pavarų dėžės.