Mitsubishi ASX

Neseniai Ženevos parodoje pristatytą Mitsubishi ASX jau galima išbandyti ir įsigyti Lietuvoje, sakoma gamintojo atstovo pranešime spaudai.

Trumpinys „ASX” reiškia tris kryptis, kurias atspindi naujasis modelis: aktyvus, sumanus, (X) visureigis (angl. k. Active Smart (X)crossover). Sumanumas – tai dizainas, funkcionalumas ir efektyvumas.

Dizainas

Stogo linija suprojektuota taip, kad užtikrintų puikias aerodinamines savybes: pasipriešinimo koeficientas tėra 0,32 Cd.

Projektuojant galinę automobilio dalį, buvo siekiama ir pažeminti, ir paplatinti siluetą, tačiau išvengiant pernelyg didelio masyvumo.  Įspūdingai atrodo galinių žibintų bei trapecijos formos vietos numeriams derinys.

Viduje vyrauja aštrus, sportiškas ir kartu elegantiškas koncepcinio modelio dizainas, akcentuojant formas, medžiagas ir kokybę.  Kaip ir išorės dizainas, „ASX“ vidus atspindi „dinamišką kokybę“: kai kurie elementai perimti iš „Outlander“ prietaisų skydelio, minkštos medžiagos centrinėje prietaisų dalyje bei durelėse, kruopščiai parinkti sidabro spalvos akcentai prie garso įrangos valdymo.

Didelis dėmesys skiriamas minkštoms salono vietoms, kurias dažniausiai liečia keleiviai. Siūloma naujo tipo dviejų tonų salono apdaila, sukurianti sportišką pojūtį. Galima rinktis ir odinį saloną.

Nors naujasis „ASX“ sukurtas naudojant „Outlander“ 2,67 m ratų bazę, jis yra trumpesnis, bet važiuoklė iš esmės yra ta pati, tik sukurta mažesniam ir lengvesniam automobiliui.

Stipriai patobulintas elektrinis vairo stiprintuvas, prisidedantis ir prie CO2 emisijų mažinimo. Naujasis „ASX“ siūlo daugybe aktyvaus ir pasyvaus saugumo įrangos (priklausomai nuo versijos ir rinkos):

* 160? „Super-HiD Wide Vision” ksenono žibintus – pirmuosius pasaulyje
* Aktyvią stabilumo kontrolės sistemą,
* Praslydimo kontrolės sistemą,
* Įkalnės sistemą,
* ABS, EBD ir BA stabdžių sistemas,
* LED galinius žibintus
* 7 saugos oro pagalves (įskaitant vairuotojo kelių saugos pagalvę) ir kt. įrangą.

Naujasis MIVEC dyzelinis variklis

Naujausias „Mitsubishi Motors Corporation“ dyzelinis variklis stipriai prisideda prie „žaliosios“ strategijos. Visiškai aliumininis MIVEC DOHC 16v 4 cilindrų turbodyzelinis variklis, atitinkantis Euro V reikalavimus montuojamas naujajame „ASX“. Variklis turi naują kintamos geometrijos turbiną bei pasižymi dideliu efektyvumu. Technologine prasme, tai pirmasis lengvasis automobilis pasaulyje,  turintis dyzelinį variklį su kintamu vožtuvų fazių reguliavimo sistema. Ši technologija anksčiau buvo taikoma tik benzininiams varikliams.

Europos rinkoje konkurencija didelė, ypač C segmente, todėl sklandus naujasis MIVEC variklis montuojamas visose „Clear Tec“ modelių versijose, kurios standartiškai turi automatinę „Stop&Go” sistemą, uždaro srauto DPF (kietųjų dalelių) filtrą, LED tipo galinius žibintus, mažo pasipriešinimo riedėjimui padangas ir kt. įrangą.

Klientams, ieškantiems benzininės alternatyvos, „ASX“ siūlomas su nauju 1,6 DOHC 16v MIVEC varikliu, kuris taip pat montuojamas ir „Clear Tec“ versijose. Variklis derinamas su 5 laipsnių mechanine pavarų dėže.

Standartinės įrangos sąrašas gausus: net bazinėje įrangoje yra radijo CD grotuvas su MP3 funkcija, oro kondicionierius, 7 saugos oro pagalvės, aktyvi stabilumo kontrolės bei praslydimo kontrolės sistema ir kt. įranga.

Aukštesnės versijos standartinėje įrangoje yra automatinis oro kondicionierius, lietaus ir šviesų jutiklis, nuolatinio greičio palaikymo sistema „Cruise Control“, daugiafunkcinis vairas, galiniai parkavimosi pagalbos jutikliai, „Bluetooth“ ir USB jungtis, tamsinti galiniai langai, „Super-Hid Wide Vision“ ksenono žibintai (apšviečiantys 160o laipsnių kampą), beraktė durų atrakinimo ir užvedimo sistema, odinis salonas, „Mitsubishi Multi-Communication“ sistema su HDD (aukštos raiškos) navigacine sistema ir muzikos laikmena, „Rockford Fosgate Premium“ garso sistema ir dar daug kitos įrangos.

Naujojo „Mitsubishi ASX“ kaina Lietuvoje prasideda nuo 55 700 Lt.