Rinka augo 11 proc.

Kaip praneša autotyrimai.lt,  2010 m. rugpjūtį Lietuvos naujų lengvųjų automobilių (M1 ir N1) rinka išaugo 19% iki 672 vnt. Šį augimą daugiausia įtakojo kiek suaktyvėjusi paklausa bei smarkiai sumažėjusi palyginamoji bazė: praeitų metų rugpjūtį šalyje buvo įregistruoti tik 565 nauji automobiliai.

Š.m. rugpjūtį asmeninių automobilių (M1) registravimas padidėjo 17% iki 618 vnt., o lengvųjų komercinių transporto priemonių (N1) rinka ūgtelėjo 54% iki 54 vnt.

Rugpjūtį Lietuvos rinkoje tarp markių toliau pirmavo „Volkswagen“ (114 vnt.), antrąją vietą išsaugojo „Peugeot“ (103 vnt.), o trečioje liko „Toyota“ (73 vnt.). Tarp prestižinių markių pirmavo BMW (16 vnt.).

Praeitą mėnesį populiariausi asmeninės paskirties (M1) modeliai Lietuvoje buvo „Peugeot 206+“ ir „Peugeot 3008“ (po 35 vnt.) bei „Subaru Legacy/Outback“ (34 vnt.). Tarp lengvųjų komercinių (N1) modelių pirmavo „Volkswagen Caddy“ (16 vnt.).

2010 m. sausio-rugpjūčio laikotarpiu Lietuvoje iš viso įregistruota 5’016 naujų lengvųjų automobilių, t.y. 16% mažiau nei atitinkamu laikotarpiu 2009 m. (5’980 vnt.).