Norint sužinoti ar automobilis iš tiesų komfortiškas reikia įvertinti tikrai daug ir įvairių dalykų. Sakyti, kad komfortiškas yra tas automobilis, kurio pakaba maloniai spyruokliuoja – būtų netiesa. Pavyzdžiui, senukas Citroen DS ramiai ir maloniai važiuoja keliu. Tačiau jis nėra tikrai komfortiškas: jis kelia per daug triukšmo, o jo įrangos lygis tikrai neatitinka šiandienos reikalavimų.
Nesunku atspėti, kad daugiausiai komforto siūlo prabangūs, dideli automobiliai – Mercedes S 600 ar Audi A8. Labiau į neviltį varo tas faktas, kad komforto skirtumas tarp mažesnių, pigesnių ir didesnių, prabangesnių automobilių kaip ir anksčiau labai didelis. Žinoma, šis skirtumas po truputį tirpsta, bet vis dar išlieka gana ženklus. Įdomu ir tai, kad VW Golf susumavus visus rezultatus pasirodė kaip labiau komfortiškas automobilis nei Citroen C5. Šiam prancūzų automobiliui vis dar trūksta daugiau harmoningumo. O štai vienatūriai demonstruoja, kad jiems vis dar svarbiau praktiškumas, o ne komfortas.
Maloniai nuteikia žinia, kad ir dideli SUV klasės atstovai gali būti komfortiški. Pavyzdžiui, BMW X5.
Vakar prabangus, šiandien normalus
Adaptyvi važiuoklė prieš dešimt metų buvo prabangių modelių privilegija. Dabar ją turi VW Golf ir tai jau po truputi tampa kaip savaime suprantamas dalykas tarp pigių mašinų. Juk tik pirkėjui spręsti ar jis nori, kad adaptyvinę pakabą turėtų ir jo santykiniai nebrangus automobilis. Puiku ir tai, kad ir kiti komfortą didinantys sprendimai po truputį iš prabangių automobilių atkeliauja ir į pigesnius modelius. Pavyzdžiui, dar visai neseniai didelė retenybė buvo dviejų zonų klimato kontrolė, kuomet dabar tarp prabangių modelių jau karaliauja keturių zonų sistema.
Taip pat ir masažuojančios sėdynės, internetas automobilyje ir t.t. Kol kas tai prabangių modelių privilegijos, bet jau netrukus tai turės ir pigios mašinos. Mes tai garantuojame.
„AutoBild Lietuva” 2010 Nr. 18
Pakaba | Sėdynės | Triukšmas | Funkcionalumas | Kokybė | Bendras įvertinimas | Vieta | |
Mercedes S 600 L | 28 | 30 | 26 | 24 | 28 | 136 | 1 |
Audi A8 4,2 FSI | 25 | 25 | 28 | 21 | 26 | 125 | 2 |
BMW X5 xDrive 30d | 21 | 26 | 22 | 20 | 19 | 108 | 3 |
BMW 525d | 22 | 24 | 23 | 19 | 19 | 107 | 4 |
VW Sharan 2,0 TDI | 17 | 20 | 18 | 20 | 15 | 90 | 5 |
VW Golf 1,4 TSI | 19 | 19 | 19 | 15 | 14 | 86 | 6 |
Citroen C5 | 18 | 22 | 15 | 14 | 15 | 84 | 7 |
Citroen DS 20 | 21 | 19 | 5 | 12 | 11 | 68 | 8 |
Opel Meriva 1,4 EcoFlex | 12 | 17 | 12 | 15 | 12 | 68 | 8 |
Dacia Duster 1,6 16V 4×4 | 14 | 13 | 4 | 16 | 5 | 52 | 10 |