Atsispirta nuo dugno

Kaip praneša „AutoTyrimai“, 2011 m. sausį Lietuvos naujų lengvųjų automobilių (M1 ir N1) rinka išaugo daugiau nei du kartus (+105%) iki 952 vnt. Kaip ir anksčiau, augimą daugiausiai lėmė suaktyvėjusi paklausa bei itin maža palyginamoji bazė: 2010 m. sausį šalyje buvo įregistruoti vos 464 nauji automobiliai.

Sausį asmeninių automobilių (M1) registravimas padidėjo 93% iki 846 vnt., o lengvųjų komercinių transporto priemonių (N1) rinka išaugo daugiau nei keturis kartus (+324%) iki 106 vnt.

Praeitą mėnesį Lietuvos rinkoje tarp markių netikėtai pirmavo „Nissan“ (129 vnt.), aplenkęs „Toyota“ (108 vnt.) ir „Volkswagen“ (106 vnt.). Tarp prestižinių markių toliau pirmavo BMW (32 vnt.).

Sausį populiariausi asmeninės paskirties (M1) modeliai buvo „Nissan Qashqai“ (86 vnt.), „Subaru Legacy/Outback“ (49 vnt.) bei „Toyota Avensis“ (37 vnt.). Tarp lengvųjų komercinių (N1) modelių pirmavo „Renault Master“ (19 vnt.).