Hyundai i20 prieš Mazda2

Tradicijų puoselėtojas prieš mados besivaikantį dabitą: toks įspūdis susidaro vos akį užmetus į šiuos du automobilius. Mazda 2 atrodo kaip įžūlokas sportiškas automobilis, o Hyundai i20 šalia jo – per daug kuklus. Iš tiesų, Indijoje surinktas korėjietis įtikina vidaus erdve. Jo bagažinė didesnė, į ją lengviau sudėti daiktus, be to, dėl plačių durelių įsitaisyti ant galinių sėdynių daug patogiau. Puiku ir tai, kad spalvoti Hyundai i20 sėdynių apmušalai pagyvina funkcionalų salono vidų.

Mazda 2 pasižymi šiuolaikiniu dizainu, deja, jo viduje trūksta erdvės. Mažojo japono didžioji valanda išmuša per važiavimo rungtį. Jo keturi ų cilindrų variklis noriai reaguoja į greičio pedalo spustelėjimą ir azartiškai didina  apsukas. Hyundai i20 motoras dirba labai harmoningai ir gerai traukia esant mažiems ir vidutiniams sūkiams, bet pasiekus didesnes apsukas išsikvepia ir pradeda ūžti. Kita vertus, korėjietis 100 km kelio sunaudoja mažiau  benzino: vidutiniškai 7 prieš 7,2 l.

Puiku, kad mažasis Mazda sportininkas pasižymi aštria, labai jautria vairo sistema, tiksliu pavarų dėžės darbu ir puikiai posūkius įveikiančia važiuokle. Neseniai inžinieriams atlikus kai kuriuos patobulinimus, pavyko  sumažinti Mazda 2 pakabos kietumą, vis dėlto važiuojant blogu keliu keleiviai vis dar smarkiai kratomi. Ne tokiame manevringame Hyundai i20 keleiviai jaučiasi daug patogiau ir komfortiškiau.

Visas straipsnis (PDF; 466 KB)

Išvada – nedidele persvara laimi Hyundai i20

Pagrindinės Hyundai i20 savybės: nešokiruoti, visiems patikti ir teikti važiavimo malonumą. Mazda 2 – visiška jo priešingybė. Tai sportišką važiavimą siūlantis automobilis. Abi mašinos lygiavertės, o Hyundai laimi dėl  geresnės kainos.

Ankstesnė dalis

„AutoBild Lietuva“ 2011 Nr.4