Gražu ar nelabai? Stovint priešais naujajį Nissan Juke nejučia kyla klausimas, ar tik automobilio dizainas nebalansuoja ties gero skonio riba. Bala nematė tų madų. Už 52 990 Lt įsigysite nedidelį, bet neblogai sukomplektuotą (oro kondicionierius, elektra valdomi priekiniai ir galiniai langai, CD grotuvas su keturiais garsiakalbiais ir t.t) miesto SUV. Tiesa, jo salone bus ankštoka. Aukšti žmonės, turės tiesiog lįsti po vairu sulenktomis kojomis, o pagaliau įsitaisę prie jo, negalės ištiesti rankų.
Ant galinių sėdynių dar nejaukiau, o 251 l tūrio bagažinė labiau primena nevykusį pokštą. Tūkstančiu litų pigiau kainuojantis Kia Soul (nuo 51 990 Lt) teikia daugiau malonumo: salone erdvu, viskas aiškiai ir logiškai išdėstyta. Ant galinių korėjiečio sėdynių patogiai įsitaiso net ir 1,9 m ūgio žmonės. O štai Kia Soul pakaba nusipelno ne tokių gerų žodžių. Ji – per kieta. Nissan Juke pakaba malonesnė, minkštesnė, tačiau dėl to japono valdomumas įveikiant posūkius yra prastesnis.
Automobilių varikliai yra beveik vienodo galingumo, tiesa, Soul “širdutė” dirba kultūringiau, o Juke motoras šiurkštokai kala. Tačiau degalų sąnaudomis japonas atsigriebia: vidutiniškai 7 prieš 7,7 l benzino 100 km kelio. Tai tikrai privalumas.