Kiek iš tiesų sveria mūsų automobiliai?

Į dabartinius automobilius montuojami vis šiuolaikiškesnės konstrukcijos varikliai, kurių gamybai naudojami ir lengvieji metalai. Beje, jie vis dažniau naudojami ir pačių automobilių konstravimui. Nepaisant to, ašinų svoris beveik nesikeičia, o kartais galima daryti prielaidą, kad jie net sunkėja. Tačiau tokia tendencija neturėtų stebinti: naujų modelių serijinė įranga kaskart yra vis gausesnė (taip pat ir mažų automobilių), nes į ją įtraukiama vis daugiau važiavimo komfortą ir saugumą užtikrinančių elementų. Na, o mes kaip visada skelbiame ne tik absoliutų automobilio svorio rungties nugalėtoją, bet ir prasčiausio rezultato, tarp visų testuotų mašinų, savininko vardą. Be to, įvardijame ir kiekvienos klasės laimėtojus ir autsaiderius.

Visas straipsnis (PDF; 602 KB)

Šio testo rezultatai neturėtų stebinti – kitaip ir būti negalėjo. Lengviausiu pripažintas mažųjų automobilių klasės atstovas Daihatsu Cuore, o štai Toyota Land Cruiser V8 nusipelnė tikro sumo milžino vardo. Šis UV automobilis net triskart (!) sunkesnis už lengviausiąjį šio testo modelį. O kokia jūsų nuomonė apie šio testo rezultatus? Ar tai, koks yra mašinos svoris, gali turėti įtakos renkantis automobilį? Išsakyti savo nuomonę galite rašydami mums info@www.auto-bild.lt

„AutoBild Lietuva“ 2011 Nr.6