Numato geresnius laikus

Kovo mėnesį išaugę pardavimai  akcentuoja teigiamus pirmojo ketvirčio pokyčius rinkoje

·         Nuolat didėja naujų automobilių registracijos skaičius visose pagrindinėse Europos automobilių rinkose

·         Patraukliausi modeliai per penkis mėnesius padidino rinkos dalį

·         Lyginant su 2010 metų  1-uoju ketvirčiu, pardavimai Lietuvoje pakilo keturis kartus

·         Lietuvoje rinkos dalis didėjo 1,79 proc.

„Opel“ veiklos rezultatai nuolat gerėjo. Kompanijos automobilių rinkos dalis ir vėl kilo 6,9 procento, lyginant su praėjusių metų kovo mėnesio rezultatais (6,7 proc.).  Tai reiškia, jog kilimas tęsiasi jau penkis mėnesius iš eilės. Kovo mėn. „Opel“ ir dukterinio ženklo „Vauxhall“ pardavimai kilo 22 – jose iš 27 – rių  Europos šalių lyginant su praeitų metų tuo pačiu mėnesiu. Šis kilimas užfiksuotas ir pagrindinėse rinkose, tokiose kaip Vokietija, Didžioji Britanija, Prancūzija, Italija, Ispanija, Rusija ir Turkija.

„Šio ketvirčio pardavimų rezultatai grįžo į praeitų metų pabaigos lygį ir mes pagaliau matome pradžią pardavimų kilimo kelyje“, – sakė Alainas Visseris, „Adam Opel AG“ pardavimų, rinkodaros ir techninės priežiūros viceprezidentas. „Sėkmingi nauji modeliai, tokie kaip „Meriva“ ir „Astra Sports Tourer“  patenkino mūsų klientų skonį bei poreikius visoje Europoje. Naujoji „Corsa“ versija taip pat didino pardavimus“. Kadangi užsakymų skaičius sparčiai auga, A. Visseris tikisi, jog pozityvi pardavimų kreivė išliks pastovi.

Alainas Visseris pabrėžia ir nuolat diskutuotinas aplinkosaugos problemas – šis faktorius yra labai svarbus sėkmingam „Opel“ rinkos plėtimui. „Mūsų kompanija turi ilgą patirtyje ekonomiškų bei universalių automobilių gamyboje“, – sako A. Visseris. „Mūsų elektromobilis „Ampera“, kurį rinkai pristatysime šiais metais tik sustiprins mūsų poziciją“.

Kompanijos rinkos dalis didėjo 0,2 procento lyginant su praėjusių metų kovu, o pardavimai kilo 4,3 procento (6145 automobiliais daugiau).  Pirmojo šių metų ketvirčio rezultatai rodo 8,4 proc. augimą lyginant su praeitų metų tuo pačiu laikotarpiu, tai yra 24712 daugiau parduotų automobilių.   „Opel/Vauxhall“ Europos rinkos dalis pirmąjį šių metų ketvirtį sudarė 6,4 proc.

„Opel“ rezultatai pirmąjį šių metų ketvirtį Lietuvoje buvo puikūs – pardavimai kilo net keturis kartus lyginant su 2010 m. pirmuoju ketvirčiu. „Opel“ rinkos dalis Lietuvoje didėjo  1,79 proc., ir gerino  bendrus Baltijos šalių pardavimų rezultatus. Pardavimams Lietuvoje padvigubėjus, „Opel“ plėtra pirmąjį šių metų ketvirtį taip pat vystėsi beveik dvigubai greičiau. Naujos kartos „Astra“ ir „Insignia“ yra geriausiai parduodami modeliai, tačiau keleto naujienų pristatymas 2011 m., kaip pavyzdžiui atnaujinta „Opel Corsa“ ir „Antara“, bei kiek vėliau rinką pasieksiantys „NG Zafira“ ir „Astra GTC“ prisidės prie „Opel“ sėkmės Baltijos šalyse.

Opel inf.