Suzuki Alto prieš Hyundai i10

Dvikovoje Japonija prieš Korėją didelį vaidmenį dar atlieka Indija, nes kaip tik šioje šalyje nuo konvejerio nurieda naujutėlaičiai Hyundai i10 bei Suzuki Alto. Sumokėję 36 500 Lt (pigiausio Alto kaina – 29 990 Lt) įsigysite  tikrai puikiai sukomplektuotą Suzuki Alto. Automobilis turės elektra valdomus priekinius langus, CD grotuvą su keturiais garsiakalbiais, centrinį užraktą, šešias saugos oro pagalves bei ESP sistemą.

Hyundai i10 Lietuvoje neparduodamas, tačiau kolegos vokiečiai tvirtina, kad korėjiečiai nėra tokie dosnūs. Vokietijoje Hyundai i10 kainuoja 90 eurų (apie 311 Lt) brangiau už Suzuki Alto. Be to, automobilis neturi ESP ir  šoninių saugos oro pagalvių, kurios papildomai kainuoja 810 eurų (apie 2803 Lt). Korėjiečių mažylis gali pasigirti erdvesne galine dalimi, kur patogiai įsitaisys net suaugę žmonės. Deja, vairuotojas ant paaukštintos Hyundai i10 sėdynės atrodo šiek tiek sutrikęs. Suzuki Alto keleiviai geriau jaučiasi įsitaisę priekyje, o ne gale. Nenuostabu, kad Alto galima apibūdinti kaip patogų automobilį dviem apsipirkti vykstantiems žmonėms.

Toks neilgas kelias Suzuki keleiviams teikia važiavimo malonumo: automobilis dinamiškas ir manevringas, lengvai valdomas, važiuoklė gerai suderinta. Pagirtina ir tai, kad japoniukas daug lengviau ir užtikrinčiau įsibėgėja bei  vidutiniškai sudegina vienu litru mažiau itin brangaus benzino.

Visas straipsnis (PDF; 461 KB)

Išvada -Suzuki Alto švenčia pergalę

Hyundai i10 puikiai pasirodo tik erdvės rungtyje. Tuo tarpu Suzuki Alto siūlo kur kas daugiau: gerą dinamiką, komfortiškesnę pakabą ir mažesnes degalų sąnaudas. Tiesa, japonų mažylio  stabdžiai labai prasti.

Ankstesnė dalis

„AutoBild Lietuva“ 2011 nr.4