VW Passat prieš Peugeot 508

Be jokių išsisukinėjimų turime pripažinti, kad VW Passat yra vienas mėgstamiausių automobilių Lietuvoje. Visai neseniai jis sulaukė konkurento iš Prancūzijos – Peugeot 508. Ar vokišką griežtumą gali nugalėti prancūziškas  žavesys?

Iš naujojo “liūto” prancūzai tikisi išties daug, nes Peugeot 508 turi pakeisti net du giminaičius: 407 ir 607 modelius. Akivaizdu, kad vienu šūviu bandoma nušauti du zuikius. Ar tokia strategija duos vaisių, pamatysime visai  netrukus, o kol kas naujokas turi atlaikyti itin rimtą išbandymą: Peugeot 508 stoja į kovą su VW Passat.

Tituluotas vokietis prie testo starto linijos atrieda su 1.6/105 AG turbodyzeliniu motoru. Tai pats taupiausias Passat variklis, kuris komplektuojamas tik su mechanine šešių bėgių greičių dėže. Vokiečių šykštuoliui pirštinę  meta ne ką mažesnis taupymo meistras iš Prancūzijos. Peugeot 508 ratus suka 1.6/112 AG turbodyzelinė “širdutė”. Atkreipkite dėmesį, kad Peugeot 508 Vokietijoje buvo testuotas su šešių laipsnių automatine greičių dėže, nors su  šiuo motoru galima įsigyti ir penkių bėgių mechaninę greičių dėžę.

30psl.