Autobild Allrad laureatas

Autobild Allrad,  leidinys, aprašantis keturių varomųjų ratų automobilius ir dalyvaujantis bandymuose,  suteikė savo „Allrad Innovation des Jahres“ (Metų inovacija 4×4) titulą automobiliui Peugeot 3008 HYbrid4 .

Jau dešimtį metų „Autobild Allrad“ rengia kasmetinius apdovanojimus keleivinių keturiais ratais varomų automobilių kategorijoje bei skiria Inovacijų prizą.

Šį specialų Inovacijų prizą šių metų balandžio 24 d.  automobiliui Peugeot Hybrid4 skyrė  „Autobild Allrad“ redaktorių komanda kartu su Goodyear. Tai pirmas kartas, kai šis apdovanojimas atitenka Prancūzijos automobilių gamintojui.

Anot redaktorių komandos, „šiais metais prizas atiteko Peugeot Hybrid4 kaip pirmajam pasaulyje masinės gamybos automobiliui, kuriame pasiūlytas efektyvus dyzelinio ir elektrinio variklių galios derinys“.

Maksimali kombinuota galia gali siekti 147 kW (200 AG), – prie 2,0 litrų HDi FAP dyzelinio variklio 120 kW (163 AG) prisideda elektrinio motoro 27 kW (arba 37 AG) galia. Maksimalų sukimo momentą – 500 Nm – sukuria 300 Nm automobilio priekyje esančio HDi dyzelinio variklio ir 200 Nm gale įstatyto elektrinio motoro.

Prancūzų inžinierių darbo rezultatas – padidinto pravažumo 4,36 m ilgio, keturių varomųjų ratų, maksimalios 200 AG galios, minimalaus 3,8 litrų/100 km degalų sąnaudų ir 99 g/km emisijos derinys.

Peugeot inf.

Autobild Allrad“, pirmaujantis Europos leidinys, aprašantis keturių varomųjų ratų automobilius ir dalyvaujantis bandymuose, suteikė savo „Allrad Innovation des Jahres“ (Metų inovacija 4×4) titulą automobiliui Peugeot 3008 HYbrid4 .
Jau dešimtį metų
„Autobild Allrad“ rengia kasmetinius apdovanojimus keleivinių keturiais ratais varomų automobilių kategorijai bei skiria Inovacijų prizą.

Šį specialų Inovacijų prizą šių metų balandžio 24 d. automobiliui Peugeot Hybrid4 skyrė „Autobild Allrad“ redaktorių komanda, bendradarbiaudama su „Goodyear“ gamintoju. Tai pirmas kartas, kai šis apdovanojimas atitenka Prancūzijos automobilių gamintojui.

Anot redaktorių komandos, „šiais metais prizas atiteko Peugeot Hybrid4 kaip pirmajam pasaulyje masinės gamybos automobiliui, kuriame pasiūlytas efektyvus dyzelinio ir elektrinio variklių galios derinys“. Tai yra „automobilių technologijų progresas“.

(-:Sur le plan des performances, la 3008 HYbrid4 peut profiter des puissances additionnées des moteurs thermique et électrique lors de phases d’accélération pour un surcroît de puissance immédiat (fonction « boost »).)=83%(3008 HYbrid4 gali naudotis didesne galia akceleracijos metu su iškart veikiančia galios padidinimo funkcija (boost). Maksimali kombinuota galia gali siekti (-:La puissance maximale combinée peut alors atteindre 147 kW (200 ch) par l’addition des 120 kW (163 ch) du 2.0 l HDi FAP et de la puissance provisoire en crête du moteur électrique (27 kW soit 37 ch).)=99%(147 kW (200 AG), – prie 2,0 litrų HDi FAP dyzelinio variklio 120 kW (163 AG) prisideda elektrinio motoro 27 kW (arba 37 AG) galia.🙂 (-:Le couple maximal de 500 Nm est délivré à l’avant par le bloc diesel à hauteur 300 Nm et à l’arrière par le moteur électrique pour un maximum de 200 Nm.)=81%(AA Maksimalų sukimo momentą – 500 Nm – sudaro 300 Nm automobilio priekyje esančio HDi dyzelinio variklio ir 200 Nm gale įstatyto elektrinio motoro.

🙂

(-:Ces caractéristiques positionnent la 3008 HYbrid4 dans un univers record en ce qui concerne le ratio « émissions de CO2/puissance maximale ».)=0%(This level Šiomis charakteristikomis 3008 HYbrid4 siekia CO2 emisijos ir maksimalios galios santykio rekordines aukštumas.🙂

(-:Au final, on obtient  un crossover de 4,36 m à 4 roues motrices de 200 ch., maîtrisant sa consommation, en cycle mixte, à seulement 3,8 l/100 km et 99 g/km de CO2 !)=0%(Prancūzų inžinierių darbo rezultatas – padidinto pravažumo 4,36 m ilgio, keturių varomųjų ratų, maksimalios 200 AG galios, minimalaus 3,8 litrų/100 km degalų sąnaudų ir 99 g/km emisijos derinys.